Ekspert / Ekspertka Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych ds. Rozwoju Sprzedaży
Twoje zadania
Inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów wspierających wzrost sprzedaży i współtworzenie strategii rozwoju sprzedaży dla wybranych formatów sklepów (hipermarkety, supermarkety, convenience).
Przygotowywanie rekomendacji dotyczących asortymentu, ekspozycji, planogramów i działań promocyjnych.
Monitorowanie KPI sprzedażowych, marżowych i operacyjnych.
Ocena efektywności wdrożonych działań oraz rekomendowanie dalszych kroków.
Koordynacja projektów rozwojowych od etapu koncepcji do wdrożenia i ewaluacji.
Współpraca z działami: Zakupów, Marketingu, Operacji, IT, Logistyki, Prawnym, Finansów oraz Jakości.
Poszukiwanie i współpraca z dostawcami oraz partnerami zewnętrznymi w zakresie inicjatyw sprzedażowych.
Udział w negocjacjach i uzgodnieniach dotyczących wdrożeń rozwiązań wspierających sprzedaż.
Przygotowywanie wytycznych, instrukcji i materiałów wdrożeniowych dla sklepów.
Wsparcie zespołów operacyjnych i zbieranie feedbacku z rynku i sklepów oraz jego uwzględnianie w dalszym rozwoju projektów.
Docenimy Cię za
Analityczne myślenie i umiejętność wyciągania trafnych wniosków.
„Handlowy umysł” i rozumienie mechanizmów sprzedaży.
Dobre planowanie, samodzielność i skuteczną organizację pracy.
Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z różnymi zespołami.
Praktyczną znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel na poziomie co najmniej średnim).
Doświadczenie związane z rozwojem sprzedaży, wdrażaniem projektów lub pracą operacyjną — mile widziane doświadczenie w sklepach lub we współpracy ze sklepami.
Mamy dla Ciebie:
pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po 6 miesiącach na czas nieokreślony),
ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
zniżkę na zakupy w Carrefour,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, dostęp do platformy językowej oraz dostęp do platformy wsparcia psychicznego i fizycznego.
pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour Polska to wielokanałowa sieć handlowa, mająca blisko 800 sklepów w różnych formatach. Od 1997 roku zmieniamy polski rynek handlowy, oferując klientom szeroki wybór produktów, nowoczesne rozwiązania zakupowe i n...
Ekspert / Ekspertka Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych ds. Rozwoju Sprzedaży
Ekspert / Ekspertka Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych ds. Rozwoju Sprzedaży