współtworzenie i rozwój strategii polityki cenowej, skoncentrowanej na długofalowym wzroście rentownego obrotu,
analiza skuteczności obecnej polityki cenowej oraz rekomendowanie zmian dostosowanych do trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań klientów,
opracowywanie scenariuszy pricingowych i ocena ich wpływu na sprzedaż oraz kluczowe wskaźniki biznesowe (m.in. marżę, wolumne, udział w rynku),
bliska współpraca z działami handlowym, marketingu i finansów przy wdrażania oraz monitorowania zmian w strategii cenowej,
udział w projektach strategicznych dotyczących pricingu, wspieranie decyzji biznesowych poprzez zaawansowane analizy i modelowanie danych,
monitorowanie efektów wdrażanych działań oraz opracowywanie rekomendacji zmian dostosowanych do specyfiki sklepu, kategorii produktowej lub kanału sprzedaży (offline/online),
tworzenie narzędzi analitycznych i raportów, wspierających zarządzanie cenami i podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane,
współpraca z kupcami i zespołami operacyjnymi w celu optymalizacji polityki cenowej oraz poprawy doświadczenia klienta.
Nasze wymagania
doświadczenie (min. 4 lata) w obszarze handlu, analityki finansowej, revenue management lub strategii cenowej (preferowane w retail/FMCG).
doskonała znajomość Excela, doświadczenie w pracy z narzędziami BI i analityką danych.
znajomość struktury P&L oraz wpływu polityki cenowej na wyniki finansowe i wizerunek cenowy firmy.
umiejętność analizowania różnych scenariuszy i wyciągania praktycznych wniosków.
doświadczenie w koordynacji działań międzydziałowych i wdrażaniu zmian w organizacji.
umiejętność efektywnej komunikacji na różnych poziomach organizacji – od operacji po top management.
doświadczenie w zarządzaniu zespołem i delegowaniu zadań.
zdolność do podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku oraz prowadzenia dialogu w sytuacjach rozbieżnych interesów.
biegła znajomość języka angielskiego poziom C1 (francuski będzie dodatkowym atutem).
To oferujemy
pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy, zaangażowanie i inicjatywę,
możliwość pracy nad strategicznymi projektami wpływającymi na rozwój firmy,
samodzielność i decyzyjność odnośnie kreowania i wdrażania rozwiązań w powierzonym obszarze,
współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów i liderów rynkowych,
realny wpływ na strategię cenową i decyzje biznesowe.
pracę w systemie hybrydowym,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Rekomendowane oferty
Specjalista ds. rozwoju rynku tradycyjnego - branża alkoholowa