bieżąca administracja dokumentów przychodzących i wychodzących,
koordynowanie obiegu dokumentów (w tym zbieranie podpisów),
rejestracja dokumentów w dedykowanych systemach,
organizowanie wyjazdów służbowych,
organizowanie, przechowywanie i utrzymywanie plików z dokumentami,
utrzymywanie zapasów materiałów biurowych,
organizowanie lub pomoc w przygotowaniu spotkań biznesowych.
Docenimy Cię za to, że:
cechuje Cię skrupulatność,
umiesz analizować otrzymane dokumenty,
dobrze organizujesz swoją pracę,
jesteś komunikatywny/-na.
Mamy dla Ciebie:
stabilne zatrudnienie: umowę o pracę na 1/2 etatu,
zniżkę na zakupy w Carrefour,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, konkursy motywacyjne,
pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 25 lat.