-, Gdańsk
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Twoje zadania:
odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu,
zarządzanie asortymentem i zamówieniami towarowymi,
przyjmowanie dostaw ( z magazynu centralnego i bezpośrednich),
zarządzanie stokiem (korekty, przyjęcia, cesje, zwroty),
zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, nadzór nad wysyłką produktów,
adresacja w magazynie dark store (zarządzanie adresami, aktualizacje, adresacja artykułów),
zapewnianie prawidłowego funkcjonowania ustalonych procesów oraz standardów(obsługa zwrotów, wymian, reklamacji),
obsługa zwrotów opakowań oraz utrzymanie stoku reklamówek i toreb,
bieżąca obsługa sklepu internetowego, będziesz dbać o to by zamówienia były realizowane poprawnie i na czas,
weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony),
przygotowywanie raportów sprzedażowych,
dbanie o zatowarowanie magazynu oraz porządek,
współpraca ze sklepem offline.
Docenimy Cię za to, że:
obsługujesz komputer oraz pakiet Office,
lubisz pracować w zespole i świetnie potrafisz się komunikować,
cechuje Cię zaangażowanie, otwartość i kreatywność w działaniu,
jesteś ukierunkowany/a na realizację celów biznesowych,
efektywnie organizujesz swoją pracę,
posiadasz umiejętności organizowania i planowania,
jesteś zorientowany/a na wyniki,
jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym.
Mamy dla Ciebie:
pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
zniżkę na zakupy w Carrefour,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, dostęp do platformy wsparcia psychicznego i fizycznego oraz do platformy językowej.