Oferty
Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym
Nowa
Support

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

eSambo

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

obsługa klienta

język angielski

Opis stanowiska

Carrefour Polska to jedna z największych sieci supermarketów i hipermarketów w Polsce, oferująca szeroki wybór produktów spożywczych 🍏, kosmetyków 💄, elektroniki 📱 i artykułów codziennego użytku 🛒. Z ponad 900 sklepami w całym kraju 🇵🇱, Carrefour dba o to, aby klienci mieli łatwy dostęp do wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach 💰. Oprócz tradycyjnych zakupów stacjonarnych, Carrefour Polska umożliwia również zakupy online 💻, co jest wygodne i oszczędza czas. Sieć angażuje się także w inicjatywy ekologiczne 🌱 i społeczne 🤝, promujące zrównoważony rozwój i wspierając lokalne społeczności. Carrefour to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie! 😊


Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

📌 Warszawa


Twoje zadania:

  • odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu,
  • zarządzanie asortymentem i zamówieniami towarowymi,
  • przyjmowanie dostaw ( z magazynu centralnego i bezpośrednich),
  • zarządzanie stokiem (korekty, przyjęcia, cesje, zwroty),
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, nadzór nad wysyłką produktów,
  • adresacja w magazynie dark store (zarządzanie adresami, aktualizacje, adresacja artykułów),
  • zapewnianie prawidłowego funkcjonowania ustalonych procesów oraz standardów(obsługa zwrotów, wymian, reklamacji),
  • Obsługa zwrotów opakowań oraz utrzymanie stoku reklamówek i toreb,
  • bieżąca obsługa sklepu internetowego, będziesz dbać o to by zamówienia były realizowane poprawnie i na czas,
  • weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony),
  • przygotowywanie raportów sprzedażowych,
  • dbanie o zatowarowanie magazynu oraz porządek,
  • współpraca ze sklepem offline.

 

Docenimy Cię za to, że:

  • obsługujesz komputer oraz pakiet Office,
  • miałeś/aś okazję pracować w Systemie eSambo,
  • lubisz pracować w zespole i świetnie potrafisz się komunikować,
  • cechuje Cię zaangażowanie, otwartość i kreatywność w działaniu,
  • jesteś ukierunkowany/a na realizację celów biznesowych,
  • efektywnie organizujesz swoją pracę, 
  • posiadasz umiejętności organizowania i planowania,
  • jesteś zorientowany/a na wyniki,
  • jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym (6:00-14:00; 14:00-22:00)

 

Mamy dla Ciebie:

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Nowa
Columbus Energy
Kraków
customer service
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń systemów helpdesk

Nowa
1 930 - 2 412 usd
Deviniti Sp. Z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
systemy Helpdesk
język angielski
wdrożenia
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Nowa
2 123 - 2 388 usd
CRODU
Wieliczka
customer service
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Jelenia Góra
Microsoft Office
Microsoft Azure
język angielski
Nowa

Młodszy doradca klienta

Nowa
Duon Dystrybucja Sp. z o.o.
Poznań
Microsoft Office
obsługa klienta
support
Nowa