Analityk / Analityczka E-Commerce i CRM
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Tworzenie analiz, danych i raportów dotyczących aktywności użytkowników e-commerce oraz zachowania klientów w programie lojalnościowym,
Budowę analiz i raportów umożliwiających ocenę efektywności działania, w tym efektywności finansowej programu lojalnościowego i CRM.
Do obowiązków w tej roli należeć będą:
Analityka danych digital oraz przygotowanie danych pod raporty w platformie BI w celu dostarczania kompleksowych analiz:
Pozyskiwanie zapotrzebowania użytkowników biznesowych na analizy w zakresie efektywności działania e-commerce oraz programu lojalnościowego i CRM;
Analiza danych dostępnych w data lake. Łączenie danych digital z danymi sprzedażowymi i danymi e-commerce. Praca z databricks i / lub BiqQuery;
Opracowywanie wniosków biznesowych w ramach prezentacji power point lub dashboards w platformie Power BI;
Współpraca z zespołem Data Science lokalnie i w Grupie KF w celu zapewnienia danych pod analizy i raportowanie. Prototypowanie pod kątem rozwoju modelu danych.
Tworzenie i utrzymanie raportów w ramach platformie Power BI w celu wizualizacji danych oraz dostarczania informacji zarządczych w obszarze Digital, Loyalty & CRM:
Automatyzacja danych pod raporty i analizy; współpraca z zespołem technologii i Grupą KF tym zakresie;
Pozyskiwanie zapotrzebowania użytkowników biznesowych oraz budowa automatycznych raportów w Power BI;
Nadzorowanie aktualności raportów analitycznych i wprowadzanie zmian w celu zapewnienia ich zgodności z bieżącymi potrzebami biznesowymi.
Współpraca z zespołami w Castoramie w zakresie rozwoju infrastruktury analitycznej oraz rozwoju modelu danych w celu dostarczania jakościowych raportów umożliwiających efektywne podejmowaniu kluczowych decyzji w obszarze Digital, Loyalty & CRM:
Współpraca z Grupą KF w celu opracowania jakościowych rozwiązań w obszarze infrastruktury analitycznej. Współpraca z zespołem technologii (w szczególności z architektami danych) w zakresie rozwoju modelu danych w data lake i Single Customer View;
Monitorowanie wdrażanych rozwiązań, zapewniając zgodność pomiędzy zapotrzebowaniem biznesowym a realizacją techniczną;
Współpraca z właścicielami biznesowi oraz product owners systemów domenowych w celu zrozumienia danych źródłowych oraz rozpoznania procesów biznesowych;
Optymalizacja procesów analitycznych w celu zapewnienia wysokiej jakości danych umożliwiających podejmowanie trafnych decyzji.
Nasze wymagania:
Minimum 4 lata doświadczenia w roli związanej z analityką e-commerce i CRM;
Znajomość SQL, Python, narzędzi raportowych klasy Power BI (Power BI, Tableau, Looker Studio); doświadczenie w pracy z cloud data platforms;
Silna orientacja biznesowa i rozwinięte umiejętności analityczno-koncepcyjne;
Umiejętność pracy w wirtualnych zespołach;
Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, takie jak: komunikacja, przekonywanie, doradztwo;
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Mile widziane
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z platformą Databricks i BigQuery.
To oferujemy
Przejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzania;
Możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń;
Możliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowych;
Prywatną opiekę medyczną;
Pracę w modelu hybrydowym 3/2 (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie).
Analityk / Analityczka E-Commerce i CRM
Analityk / Analityczka E-Commerce i CRM
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.