Analityk Produktowy

13 000 - 18 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
10 800 - 15 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
BI & Data

Analityk Produktowy

BI & Data

Chmielna, Warszawa

Centrum Respo

Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
13 000 - 18 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
10 800 - 15 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Wymagane umiejętności

SaaS
SQL
Looker
Testy A/B

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Amplitude
GA4
BigQuery

Opis stanowiska

Cześć! W Centrum Respo wierzymy, że kluczem do lepszego samopoczucia jest technologia, która rozumie i wspiera indywidualne potrzeby. Nasza aplikacja to codzienne narzędzie dla tysięcy osób w drodze po wymarzoną sylwetkę i zdrowie. Aktualnie szukamy osoby, która wesprze nas w budowaniu systemu analitycznego, który pozwoli nam jeszcze lepiej rozumieć ścieżki naszych użytkowników i stale podnosić wartość aplikacji Respo. Twoim zadaniem będzie przekształcenie surowych danych w strategiczne rekomendacje, które wpłyną na konwersję, retencję i przychody. Jeśli chcesz, aby Twoja praca miała bezpośrednie przełożenie nie tylko na biznes, ale też na czyjeś zdrowie i codzienne wybory – to jest miejsce dla Ciebie!


Nasz proces rekrutacyjny odbywa się online i zawiera:

  1. Rozmowa HR- 45 min

  2. Zadanie domowe, dzięki któremu poznamy lepiej Twoje kompetencje praktyczne

  3. Rozmowa techniczno-biznesowa, podczas której dalej będziemy weryfikować Twoje kompetencje i poznasz swoją przyszłą przełożoną- ok. 75 min


W Respo cenimy sobie relacje, dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają oczekiwane kompetencje, ale też podzielają nasze wartości: rozwój, wsparcie, odpowiedzialność, zaangażowanie, ogień.



Twój zakres obowiązków:

  • Projektowanie i utrzymanie taksonomii eventów obejmującej aplikację i stronę, tak aby mapować pełne ścieżki użytkowników oraz powiązać metryki operacyjne z celami OKR/KPI.

  • Definiowanie i implementacja eventów w aplikacji (we współpracy z zespołami produkt/engineering)

  • Definiowanie kluczowych metryk biznesowych i struktury danych potrzebnej do ich monitorowania

  • Zapewnienie jakości danych oraz ich zgodności między platformami.

  • Budowa i utrzymanie dashboardów w Amplitude oraz w narzędziu BI (np. Looker/Tableau/Power BI) dla kluczowych odbiorców biznesowych i technicznych.

  • Analiza lejków i metryk SaaS: retencja, churn, CLV, ARPU, aktywacja i adopcja funkcji; przekładanie wniosków na priorytety roadmapy i usprawnienia CX.

  • End‑to‑end eksperymenty A/B: generowanie hipotez, plan testu, priorytetyzacja, wdrożenie, monitoring, wnioskowanie statystyczne i komunikacja rekomendacji.

  • Zarządzanie pipeline’em eksperymentów oraz repozytorium wiedzy z testów, tak aby kolejne iteracje były szybsze i lepiej osadzone w danych.

  • Partnerstwo z CX, Delivery, UX i Marketingiem: wspólne definiowanie problemów, mierników sukcesu i decyzji „go/no‑go” na podstawie dowodów.

  • Regularne, zrozumiałe dla biznesu prezentacje wyników i rekomendacji dla managementu.


Nasze wymagania:

  • Masz min. 3 lata doświadczenia w roli Analityka Produktowego / Growth Analityka w SaaS (aplikacja mobilna + strona www)

  • Masz doświadczenie w projektowaniu eventów analitycznych w aplikacji SaaS

  • Znasz się na zarządzaniu i analizie testów A/B (strona www / landing page)

  • Znasz i rozumiesz kluczowe metryki SaaS i ich znaczenia dla biznesów typu SaaS (retencja, churn, CLV, ARPU)

  • Wiesz, jak komunikować wyniki i rekomendacje zarówno zespołom technicznym, jak i biznesowym

  • Dobrz znasz SQL

  • Masz doświadczenie z Amplitude, GA4

  • Używasz  narzędzi do testów A/B (np. Convert, Optimizely, Google Optimize, VWO, własne frameworki)

  • Masz doświadczenie w pracy z toolami BI (np. Looker, Tableau, PowerBI)


Mile widziane

  • Doświadczenie w analizie journey cross-channel (połączenie danych aplikacyjnych i webowych)

  • Znajomość BigQuery / Redshift / Spark

  • Doświadczenie w modelach predykcyjnych (np. churn prediction)

  • Zrozumienie zagadnień Customer Experience i UX analytics


Dodatkowo oferujemy:

🎉 22 dni płatnej przerwy w pracy

🎂 Dodatkowy dzień wolny na urodziny

🏡 Pracę zdalną z okazjonalnymi wizytami w biurze

📱 Darmowy dostęp do aplikacji Respo

🏥 Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej w Medicover

🏋️‍♀️ Dofinansowanie do karty MultiSport

💻 Sprzęt firmowy

📚 Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy pod okiem doświadczonych specjalistów

👥 Wsparcie i mentoring

🤝 Przyjazną atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie

🚀 Udział w unikatowym projekcie, jakim jest Respo

Wymagane umiejętności

SaaS
SQL
Looker
Testy A/B

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Amplitude
GA4
BigQuery
Oferta dodana: 08.10.2025
Lokalizacja biura

Analityk Produktowy

13 000 - 18 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Analityk Produktowy

Chmielna, Warszawa

Centrum Respo

13 000 - 18 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
10 800 - 15 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Respo Wrzosek Witkowski sj. z siedzibą w Warszawie, ul. Chmielna 73 (dalej jako "administrator").... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca