🚀 Szukamy Social Media Managera! 🚀
Chcesz pracować w dynamicznie rozwijającej się agencji, gdzie Twoje pomysły i kreatywność mają znaczenie? Jeśli jesteś social media freakiem, który doskonale zna świat mediów społecznościowych, uwielbia tworzyć angażujące treści i potrafi tworzyć rolki, które chwytają uwagę to szukamy właśnie Ciebie! 💥
Czego oczekujemy?
• Doświadczenia w zarządzaniu social media – zarządzanie kontami firmowymi na różnych platformach (Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn,YouTube itp.).
• Kreatywności i pasji do social mediów – potrafisz eksperymentować , testować nowe formaty, tworzyć inspirujące treści.
• Umiejętność tworzenia angażujących rolek – kręcenie, montowanie i tworzenie treści video, które przyciągną uwagę i zaangażują widzów.
• Analiza wyników – umiejętność monitorowania wyników działań w social media i wyciągania wniosków na podstawie analityki. Znajomość narzędzi do analizy (np. Sotrender, Brand24, GA4, Facebook Insights).
• Znajomość trendów – śledzisz najnowsze trendy w social media i wiesz, jak je wykorzystać w komunikacji.
• Podstawowa umiejętność obsługi programów graficznych i video (np. Canva, CapCut).
Do Twoich zadań będzie należeć:
• planowanie oraz realizacja działań w social media dla klientów agencji,
• briefowanie i współpraca z grafikiem,
• codzienna moderacja powierzonych profili,
• tworzenie treści zgodnie z najnowszymi trendami,
• publikacja treści w kanałach social media,
• bieżące raportowanie i analiza działań w social media,
• przygotowywanie aktywacji social mediowych,
• monitorowanie trendów oraz marek konkurencyjnych.
Co oferujemy?
• Współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów.
• Dużą samodzielność działań.
• Pracę przy wartościowych projektach dla różnych branż.
• Możliwość rozwoju i nauki nowych narzędzi.
• Pracę zdalną.
Jeśli czujesz, że to o Tobie mowa i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij nam swoje CV oraz portfolio na adres: biuro@catchers.pl
Czekamy na Ciebie! 💬
Rekomendowane oferty