Social Media & Content Specialist - Praca Zdalna

Social Media & Content Specialist - Praca Zdalna

Marketing

-, Kraków

digitalk

6 200 - 9 200 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

social media
content marketing
analiza
copywriting
kratywność

Opis stanowiska

W digitalk zamieniamy kliknięcia w złotówki. Jesteśmy rosnącą agencją digital, która pracuje z ponad setką klientów na kilkudziesięciu rynkach. Budujemy trwałe relacje z naszymi klientami i przygotowujemy reklamy, które sprzedają.


Planujemy, wdrażamy i optymalizujemy lejki marketingowe i sprzedażowe. Nasz zespół składa się z kilkudziesięciu doświadczonych marketerów, którzy czekają, by pomóc markom zarabiać więcej dzięki reklamie w każdym ekosystemie płatnym – Meta, Google, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Instagram – jak również tworząc treści w social media czy content na blogi firmowe, strony internetowe, landing page’e.


W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.


Jeśli trafiłaś/eś na nasze ogłoszenie, jest to zdecydowanie Twój artefakt przeznaczenia!


W digitalk, niczym Indiana Jones zaginionej arki, my poszukujemy świetnego Social Media & Content Specialisty do naszego zespołu. Niczym kania dżdżu łakniesz zmian? Zagwarantujemy Ci je od zaraz. Jesteś przy tym pogromcą/pogromczynią literówek i przecinków w przypadkowych miejscach? Zdecydowanie się polubimy!


Sprawdź, w jakich obszarach Twoje wsparcie będzie dla nas nieocenione i śmiało zawalcz o dołączenie do prawdopodobnie najlepszego teamu.


Co będzie należało do Twoich zadań?

  1. projektowanie komunikacji dopasowanej do kanału, branży i grupy docelowej klientów, w tym tworzenie harmonogramów treści (z uwzględnieniem różnych formatów postów) oraz strategii komunikacji,
  2. tworzenie treści na kanały społecznościowe klientów (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest),
  3. tworzenie scenariuszy pod stories, reelsy, tiktoki,
  4. opracowywanie koncepcji działań contentowych dla klientów i ich realizacja (cykle tematyczne, pomysł, big idea, persona),
  5. realizacja kampanii płatnych w zakresie promowania postów, prowadzenia kampanii skierowanych na pozyskiwanie polubień/obserwacji,
  6. określanie KPI dla działań contentowych (płatnych i organicznych) oraz tworzenia raportów z działań contentowych,
  7. współpraca w zakresie tworzenia treści do kampanii płatnych,
  8. współpraca z działem graficznym w zakresie przygotowywania grafik/animacji/video na media społecznościowe dla klientów (briefy).


Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

  1. co najmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku Social Media & Content Specialist w agencji.
  2. lekkiego pióra oraz perfekcyjnej znajomości zasad poprawnej polszczyzny, interpunkcji i ortografii,
  3. umiejętności zaproponowania skutecznych działań opartych o marketingowe treści,
  4. umiejętności analizy i optymalizacji wyników osiąganych przez content oraz wykazywania jego skuteczność i konieczność w lejku sprzedażowym,
  5. umiejętności szybkiego wyciągania wniosków na bazie dostępnych danych i przygotowania rekomendacji dla klienta,
  6. wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych,
  7. merytorycznego wsparcia i dzielenia się wiedzą z członkami zespołu,
  8. łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
  9. postawy skupionej na rozwoju i realizacji celów,
  10. proszę załączyć portfolio lub przykłady dotychczasowych realizacji.


Co doceniają Specjalistki i Specjaliści pracujący w digitalk?

  1. pracę całkowicie zdalną,
  2. elastyczne godziny startu i zakończenia pracy — Rozpoczynamy miedzy 7:00 a 9:00
  3. pracę w zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości,
  4. świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru,
  5. program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
  6. prywatną opiekę medyczną Enel-Med,
  7. pakiet Multisport,
  8. świętowanie rocznic, urodzin i ważnych okazji,
  9. urlop menstruacyjny,
  10. pracę w zespołach projektowych,
  11. pracę nad ciekawymi projektami - od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a osiągają fantastyczne wyniki,
  12. dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji,
  13. możliwość tworzenia artykułów do branżowych czasopism i portali,
  14. możliwość występowania na szkoleniach i konferencjach jako prelegenci/prelegentki,
  15. możliwość prowadzenia zajęć na uczelniach wyższych, z którymi współpracuje digitalk,
  16. wewnętrzne dedykowane szkolenia,
  17. ścieżki rozwojowe dostosowane indywidualnie do kompetencji oraz predyspozycji.


Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszego Instagrama @digitalkpl i dowiedz się więcej jaką jesteśmy ekipą :)


Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności.
  2. Rozmowa przez Google Meet z Team Liderem oraz osobą z działu HR.
  3. Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę.
Oferta dodana: 22.06.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca