Caterings to zgrany 20-osobowy zespół budujący najbardziej zaawansowane na rynku oprogramowanie CRM dla cateringów dietetycznych. Z naszego narzędzia korzystają największe firmy cateringowe w Polsce, a kolejka chętnych na wdrożenie ciągle się wydłuża. Należymy do grupy Goodspeed, lidera wśród dostawców cateringów dietetycznych w Polsce.
Osoba na stanowisku Customer Support Specialist zapewnia support techniczny naszym klientom B2B, przez czat oraz e-mail. Pracujemy w trybie zmianowym w godzinach 6-18. Do Twoich zadań należeć będzie:
- Pomoc klientom B2B w rozwiązaniu ich problemów;
- Zgłaszanie ew. błędów oraz pomysłów klientów do zespołu developerskiego;
- Budowanie dobrych relacji z klientami, pomoc im w jak najlepszym wykorzystaniu naszych narzędzi;
- Pisanie/aktualizowanie artykułów w Bazie wiedzy.
Wymagamy:
- Co najmniej 1 roku doświadczenia w pracy w supporcie technicznym / zbliżonym charakterze;
- Wysokich kompetencji komunikacyjnych;
- Umiejętności rozwiązywania problemów;
- Optymizmu oraz pozytywnego nastawienia.
Oferujemy:
- Pracę w młodym, ambitnym zespole, z płaską hierarchią i przedsiębiorczym podejściem do prowadzenia firmy;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Kartę sportową;
- Pracę stacjonarną w naszym nowym biurze w Ołtarzewie, lub hybrydową (3 dni w tygodniu zdalnie).
Pracujemy na narzędziach firmy Google (Google Workspace) oraz Slacku.