Tworzyć i edytować treści marketingowe - do social mediów, YouTube, materiałów CRM, na stronę www i inne kanały digitalowe,
Nagrywać i montować materiały filmowe, szczególnie krótkie formy takie jak reels czy TikTok,
Przygotowywać koncepcje wideo i scenariusze - od pomysłu, przez realizację, po montaż lub nadzór nad produkcją,
Organizować produkcje i nagrania materiałów wideo we współpracy z innymi działami i agencjami,
Współpracować z TikTokerami i twórcami UGC przy realizacji kampanii,
Prowadzić research trendów w komunikacji wizualnej, digital marketingu i social mediach (TikTok, Instagram, YouTube Shorts),
Proaktywnie proponować nowe rozwiązania i formaty komunikacji wizualnej,
Współtworzyć kalendarz publikacji w oparciu o działania marketingowe i kampanie sezonowe,
Monitorować efektywność tworzonych materiałów i wyciągać wnioski na przyszłość.
Szukamy osób, które:
Mają 1-2 lata doświadczenia w tworzeniu treści do mediów społecznościowych (TikTok, Instagram, YouTube),
Znają programy graficzne i narzędzia do montażu wideo,
Śledzą aktualne trendy wideo, znają narzędzia AI do kreacji i edycji treści oraz interesują się nowinkami technologicznymi w obszarze content marketingu,
Potrafią analizować wyniki swoich działań i rozumieją, co sprawia, że treści stają się viralowe,
Mają wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: komunikacja wizualna lub pokrewne),
Są samodzielne, skrupulatne, komunikatywne, kreatywne i potrafią pracować w zespole,
Chcą się rozwijać i doskonalić swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Prywatną opiekę medyczną,
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/MedicoverSport,
Dodatkowe benefity w postaci zniżek na zakupy w sieci CCC, eobuwie.pl, MODIVO oraz HalfPrice.