plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, Warszawa
CCC Group
Co będziesz robić?
Analiza, projektowanie i implementacja semantycznych modeli danych na platformie Power BI/Azure Analysis Services
Analiza wymagań i tworzenie raportów oraz dashboardów.
Analiza przepływu i integracji danych dla wielu systemów w organizacji
Odpowiedzialność za kontakty z właścicielami danych (definicje pojęć i kompletność danych słownikowych)
Ścisła współpraca z odbiorcami biznesowymi w zakresie utrzymania i rozwoju platformy analitycznej
Prowadzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej
Rekomendowanie usprawnień w procesach przepływu, integracji oraz przetwarzania danych w rozwiązaniach Data Lake House oraz Hurtowni danych
Współpraca z wewnętrznymi zespołami (Data Engineers, Data Science ) oraz dostawcami zewnętrznymi w zakresie budowy rozwiązań Data Lake House i BI
Szukamy osób, które:
Mają minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku BI Developera / Data Developera.
Komercyjne doświadczenie w Microsoft Azure
Posiadają wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: Informatyka.
Praktycznie znają SQL/T-SQL, DAX, Power BI, Power Query.
Potrafią projektować modele danych.
Znają relacyjne bazy danych, hurtowni danych, OLAP oraz koncepcji data lake house.
Mają doświadczenie w analizie wymagań biznesowych w obszarze hurtowni danych, integracji danych.
Mają praktyczną wiedzę w zakresie zarządzania danymi (Data Governance).
Mają doświadczenie w pracy w środowisku Agile i z narzędziami takimi jak JIRA, Confulence,
Są odpowiedzialne, sumienne i terminowe.
Co oferujemy:
Możliwość pracy 100% zdalnie.
Umowa o pracę lub B2B
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Rabaty na zakupy w eobuwie.pl, MODIVO, HalfPrice i CCC.
Dostęp do nowoczesnych biur w wybranych lokalizacjach.
Swobodny dress code oraz partnerską atmosferę pracy.
Grupa CCC to lider w sektorze obuwniczym i modowym w Europie Środkowo-Wschodniej, oferujący szeroki asortyment obuwia, odzieży i akcesoriów poprzez sieć sklepów stacjonarnych oraz sprzedaż online. Firma dynamicznie rozwija się, łącząc tradycyjną sprzedaż z nowoczesnymi rozwiązaniami e-commerce i technologiami cyfrowymi.