aktywnie realizować cele komunikacyjne marki poprzez wykorzystane narzędzi paid social media advertising,
analizować prowadzone działania na platformach społecznościowych, kampanii paid oraz w influencer marketingu pod względem skuteczności i rekomendowanie zmian,
tworzyć raporty i rekomendacje dotyczące prowadzonych działań,
badać rynek,
współpracować z działem PAID pod kątem planowania kampanii płatnych (META&GOOGLE).
Szukamy osób, które:
posiadają 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
posiadają wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie marketingu,
znają narzędzia takie jak Meta Ads, Google Ads, GA4, Brand24 (lub podobne) i potrafią wykorzystywać je do wyciągania istotnych wniosków biznesowych,
sprawnie posługują się Excelem w zakresie analizy danych,
potrafią myśleć analitycznie,
rozumieją mechanizmy działania platform społecznościowych i potrafią wskazać czynniki wpływające na ich sukces,
śledzą trendy w komunikacji wizualnej oraz w mediach społecznościowych - zarówno narzędziowe, jak i contentowe,
są samodzielne, skrupulatne i komunikatywne.
Oferujemy:
pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
prywatną opiekę medyczną,
możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/Medicover Sport,
możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych,
dodatkowe benefity w postaci rabatów na zakupy w sklepach GK CCC.