Nowy Kisielin - Naukowa 15, Zielona Góra
CCC Group
Co będziesz robić:
Obsługiwać klientów w języku polskim poprzez różne kanały komunikacji: telefon, czat, media społecznościowe.
Będziesz wspierać klientów w zakresie informacji o produktach / usługach, rozwiązywać ich problemy, przyjmować zgłoszenia i reklamacje.
Dbać o wysoki poziom satysfakcji klienta oraz przestrzeganie standardów jakości obsługi.
Rejestrować i aktualizować dane w systemach zgodnie z polityką firmy.
Monitorować status zgłoszeń i zapewniać ich terminową obsługę.
Szukamy osób, które…
…nie boją się rozmów, wiedzą jak ujarzmić systemy i potrafią odnaleźć się w każdym projekcie. Jeśli czujesz, że jesteś osobą, która:
Lubi kontakt z ludźmi - wiesz, że dobre słowo potrafi zdziałać cuda, nawet przez słuchawkę,
Myśli szybko i działa sprawnie - bo multitasking to dla Ciebie codzienność,
Nie boi się technologii - praca na komputerze, obsługa czatów, systemów ticketowych to Twój drugi język,
Ceni punktualność i elastyczność - bo świat call center nie zna nudy
Jest dyspozycyjna do pracy zmianowej w godzinach 08:00-18:00 od poniedziałku do piątku.
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie.
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Prywatną opiekę medyczną.
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport.
Dodatkowe benefity w postaci zniżek na zakupy w sieci CCC, eobuwie.pl, MODIVO oraz HalfPrice.