Zajmujemy się branded content marketingiem. Na co dzień łączymy świat marki z odpowiednio dobranymi formatami telewizyjnymi i digitalowymi. Tajemnicą naszego sukcesu jest połączenie wiedzy o konsumencie z celami biznesowymi marketerów w celu stworzenia skutecznej komunikacji marki. W tym celu łączymy ekspertów z różnych dziedzin: mediów, rozrywki, analiz tak by wybrać najbardziej efektywne kanały i formaty komunikacji. Dane i wyciąganie z nich wniosków to także nasza codzienna praca.
Poszukujemy pełnej energii i gotowej do działania osoby, która ma minimum 1,5-2-letnie doświadczenie w realizacji projektów branded content i chce rozwijać swoje kompetencje realizując projekty dla znanych marek w tym obszarze w TV i Digitalu.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Wprowadzenie elementów branded content do strategii komunikacji powstających dla Klientów oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- przygotowanie i wdrożenie dedykowanych rozwiązań komunikacyjnych w obszarze branded content, w tym lokowanie produktu w formatach telewizyjnych i digitalowych
- Dbanie o jakość realizacji działań branded contentowych (ustalenia dotyczące kontekstu, nadzór na planie zdjęciowym, dbałość o branding oraz ekspozycję marki)
- Przygotowanie rekomendacji, realizacja i koordynacja projektu/ kampanii opartej na świadczeniach tv i digital w oparciu o formaty/ programy
- Codzienna praca z Klientami, w tym czynny udział w spotkaniach briefingowych, prezentowanie ofert oraz strategii branded contentowej
- Ścisła współpraca z mediami oraz producentami w zakresie integracji marek z treściami wydawców
- Koordynacja procesów współpracy z dostawcami zewnętrznymi tj. stacje telewizyjne oraz resztą zespołu CCMS
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz minimum 1,5-2 letnie doświadczenie w pracy w agencji mediowej, branży reklamowej lub po stronie biura reklamy wydawców/ mediów
- Jesteś osobą kreatywną i masz doświadczenie w realizacji projektów contentowych
- Umiesz tworzyć ciekawe, spójne logicznie prezentacje i raporty postbuy
- Umiesz i znasz Microsoft Office, w szczególności Power Point i Excel
- Lubisz pracę z ludźmi oraz masz doświadczenie we współpracy z działami reklamy mediów i w pracy z Klientem
- Znasz podstawowe wskaźniki mediowe oraz potrafisz analizować dane
- Znasz język angielski na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
- Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, dokładną i sprawnie działasz pod presją czasu
- Lubisz pracować w dynamicznym i kreatywnym środowisku.
Co oferujemy:
- Pracę zdalną
- Bardzo dobrą atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku
- Pracę dla znanych marek
- Bliską współpracę z mediami
- Inne benefity jak np. premie uznaniowe.