Jeśli masz analityczne podejście, interesuje Cię marketing, również e-commerce i nowe technologie, chcesz rozwijać swoje kompetencje w obszarze marketingu internetowego, czekamy właśnie na Ciebie!
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
Twoje główne zadania:
- Analiza działań marketingowych oraz ocena ich efektywności,
- Praca z narzędziami, takimi jak Google Analytics czy Google Search Console – analizowanie danych i wyciąganie wartościowych wniosków,
- Konfiguracja, monitorowanie i optymalizacja kampanii Meta Ads (Facebook, Instagram),
- Tworzenie oraz wsparcie w realizacji strategii marketingowych i reklamowych dostosowanych do potrzeb klientów,
Czego od Ciebie potrzebujemy:
- Masz min. 6 miesięcy doświadczenia w obszarze marketingu internetowego,
- Potrafisz korzystać z Google Analytics i Google Search Console i efektywnie pracować z pozyskanymi danymi,
- Umiesz konfigurować, monitorować i optymalizować kampanie w social mediach,
- Interesujesz się marketingiem e-commerce i chce rozwijać się w tym obszarze,
- Dobrze czujesz się w pracy na rzecz różnych klientów i poszukiwaniu nowych rozwiązań,
- Umiesz współpracować z zespołem i wspierać go w realizacji celów.
Co oferujemy?
- Współpracę projektową w oparciu o umowę zlecenie lub B2B w wymiarze od 40h miesięcznie (liczba godzin może się zwiększyć w zależności od projektów i Twojej dostępności),
- Możliwość dostosowania godzin współpracy do Twojego grafiku- poszukujemy osób dostępnych min. 2h dziennie w godzinach 10:00-16:00,
- Współpracę zdalną z opcją spotkań 2x w miesiącu w biurze w Warszawie,
- Realizację projektów dla klientów z rożnych branż w zespole specjalistów, którzy chętnie dzielą się wiedzą.