Specjalista w Departamencie Komunikacji i Promocji
-, Warszawa
Centrum e-Zdrowia
Dyrektor Centrum e-Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:
Od Specjalisty do Starszego Specjalisty w Departamencie Komunikacji i Promocji
Liczba stanowisk: 2 w wymiarze pełnego etatu
Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia
Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.
Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!
Wśród Twoich obowiązków mogą się znaleźć:
Główna opieka nad portalem CeZnet, redakcja, koordynacja, tworzenie treści, publikacja;
Realizacja newsletterów do mediów;
Regularna, codzienna aktualizacja bazy medialnej Centrum e-Zdrowia;
Współprowadzenie projektów realizowanych przez departament komunikacji i promocji;
Codzienne tworzenie i rozsyłanie tzw. prasówek;
Bezpośrednia komunikacja z Instytutem Monitorowania Mediów;
Tworzenie materiałów na inne portale Centrum e-Zdrowia, zwłaszcza: cez.gov.pl, ezdrowie.gov.pl, pacjent.gov.pl ;
Tworzenie i koordynacja realizacji materiałów multimedialnych, szczególnie podcastów, krótkich form wideo (np. rolek);
Tworzenie prostszych form graficznych i animacji, wykorzystywanych w mediach społecznościowych CeZ oraz na stronach internetowych CeZ;
Główna opieka nad skrzynką mailową media@cez.gov.pl wraz procesami pozyskiwania danych dla mediów oraz przygotowywaniem odpowiedzi medialnych;
Wsparcie w koordynacji uczestnictwa pracowników CeZ w wydarzeniach zewnętrznych – konferencjach, eventach, targach;
Aktywne szukanie informacji i współtworzenie kalendarza wydarzeń związanych z działalnością Centrum e-Zdrowia;
Udział w wydarzeniach zewnętrznych oraz eventach – promocja uczestnictwa innych pracowników CeZ w mediach społecznościowych oraz na stronach CeZ ;
Opieka nad magazynkami z ulotkami, materiałami promocyjnymi, elementami wystawienniczymi.
Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:
Wykształcenie wyższe, chętnie kierunkowe (np. filologie, PR, dziennikarstwo, marketing);
Wysokie kompetencje komunikacyjne i językowe, przekładające się na umiejętność zarówno tworzenia, jak i redagowania tekstów w różnorodnych formach i adresowanych do różnych grup odbiorców;
Znajomość zasad poprawnej pisowni;
Zmysł estetyczny i dbałość o jakość przygotowywanych projektów;
Umiejętność pracy w zespole oraz dobrą organizację pracy;
Wysoka kultura osobista;
Umiejętność samodzielnego wykonywania zadań i odpowiedzialność za ich efekty;
Doświadczenie w działaniach komunikacyjnych, najchętniej w obszarze promocji lub dziennikarstwa ;
Umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęć do rozwoju własnych kompetencji;
Skrupulatność i wysoka terminowość realizacji zadań;
Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:
Starszy Specjalista: wykształcenie wyższe (min. 3 lata doświadczenia zawodowego) lub wykształcenie średnie (min. 5 lat doświadczenia zawodowego);
Specjalista: wykształcenie wyższe (min. 2 lata doświadczenia zawodowego) lub wykształcenie średnie (min. 4 lata doświadczenia zawodowego).
Będziemy zadowoleni, jeżeli masz:
Doświadczenie w działaniach komunikacyjnych w obszarze ochrony zdrowia (ale nie jest to warunek niezbędny);
Doświadczenie w korzystaniu z mediów społecznościowych w celach zawodowych;
Doświadczenie w pracy nad realizacją projektów unijnych;
Praktyczną umiejętność w zakresie obsługi pakietu MS Office (PowerPoint, Excel, Word), przy czym znajomość programów graficznych będzie stanowić dodatkowy atut;
Cechy takie jak: dokładność, sumienność, komunikatywność oraz zaangażowanie;
Umiejętność pracy w zespole;
Doświadczenie w pracy dla administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
w postaci elektronicznej:
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),
za pośrednictwem portalu Rocketjobs
w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315
Termin składania dokumentów:
Do 6 listopada 2025 r.
Inne informacje:
Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.
FKHR.110.193.2025
Specjalista w Departamencie Komunikacji i Promocji
Specjalista w Departamencie Komunikacji i Promocji
-, Warszawa
Centrum e-Zdrowia