Dyrektor Centrum e-Zdrowiaposzukuje kandydatów na stanowisko:
Od Specjalisty do Starszego Specjalisty w Departamencie Komunikacji i Promocji
Liczba stanowisk: 1 w wymiarze pełnego etatu
Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.
Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia
Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich: e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.
Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz!
Aktualnie poszukujemy osób do projektu „e-Zdrowie KPO”
Centrum e-Zdrowia otrzyma ponad 1,2 mld zł na realizację zadań w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Zrealizuje kluczowe projekty, które przyspieszą transformację cyfrową ochrony zdrowia w Polsce. Najważniejsze cele to: wsparcie pracowników ochrony zdrowia (m.in. narzędziami AI), rozwój systemu e-zdrowia (m.in. cyfryzacja dokumentów, centralne repozytorium) oraz korzyści dla pacjentów (m.in. wygodniejsze umawianie badań).
Twój zakres obowiązków:
Wsparcie pracowników Departamentu Komunikacji i Promocji (zwłaszcza osób zajmujących się kreacją i produkcją materiałów info-promo) w zakresie produkcji i postprodukcji materiałów audiofonicznych, animacji i AI generated wideo;
Wykonanie i obróbka zdjęć z wydarzeń, w których uczestniczy Centrum e-Zdrowia;
Tworzenie treści wideo na potrzeby działań promocyjnych (od pomysłu, przez realizację zdjęć po montaż i postprodukcję materiału);
Wsparcie techniczne przy wydarzeniach online i offline;
Dbanie o stan techniczny sprzętu;
Uczestnictwo w procesach zakupowych dot. Projektu;
Konsultacje, briefowanie i odbieranie pracy agencji i domów mediowych.
Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:
Wykształcenie wyższe lub średnie - preferowane kierunki: montaż, operator, fotografia i pokrewne;
Portfolio z realizacjami;
Obsługa (na poziomie zaawansowanym) programów: Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects, Adobe Audition, DaVinci Resolve;
Znajomość zasad montażu filmowego;
Umiejętność obsługi i konserwacji kamer oraz aparatów i osprzętu;
Umiejętność samodzielnej realizacji nagrań wideo (wymagana umiejętność ustawienia światła, obsługi mikroportów, ustawienia kamer, umiejętności operatorskich);
Znajomość zasad kompozycji obrazu;
Umiejętność sprawnego reagowania na dynamicznie zmieniające się warunki podczas realizacji materiałów filmowych;
Dyspozycyjność;
Rozeznania w trendach i nowych narzędziach wideo oraz mediach społecznościowych;
Dbałość o szczegóły, kreatywność i twórcze podejście do pracy;
Umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęć do rozwoju własnych kompetencji;
Skrupulatność i wysoka terminowość realizacji zadań;
Umiejętność pracy w zespole;
Wysoka kultury osobistej;
Zdolności komunikacyjne;
Otwartość, wykazywanie inicjatywy i zdolności organizacyjnych;
Prawa jazdy kat. B;
Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:
Starszy specjalista– wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;
Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.
Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:
Umiejętność pracy pod presją czasu;
Dobra znajomość języka angielskiego;
Orientację w bieżących wydarzeniach społecznych i politycznych;
Orientację w bieżących trendach technologicznych;
Doświadczenie w pracy dla administracji publicznej.
Cechy takie jak: sumienność i zaangażowanie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
w postaci elektronicznej:
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),
za pośrednictwem portalu Rocketjobs
w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315
Termin składania dokumentów:
Do 24 lipca 2025 r.
Inne informacje:
Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.
FKHR.110.124.2025
Rekomendowane oferty