Specjalista w Departamencie Komunikacji i Promocji
Nowa
Media

Specjalista w Departamencie Komunikacji i Promocji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Adobe Premiere Pro

Adobe After Effects

Adobe Audition

DaVinci Resolve

montaż wideo

nagrania wideo

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dyrektor Centrum e-Zdrowiaposzukuje kandydatów na stanowisko:

Od Specjalisty do Starszego Specjalisty w Departamencie Komunikacji i Promocji

Liczba stanowisk: 1 w wymiarze pełnego etatu

Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.


Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia

Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich: e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.

Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz!


Aktualnie poszukujemy osób do projektu „e-Zdrowie KPO”

Centrum e-Zdrowia otrzyma ponad 1,2 mld zł na realizację zadań w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Zrealizuje kluczowe projekty, które przyspieszą transformację cyfrową ochrony zdrowia w Polsce. Najważniejsze cele to: wsparcie pracowników ochrony zdrowia (m.in. narzędziami AI), rozwój systemu e-zdrowia (m.in. cyfryzacja dokumentów, centralne repozytorium) oraz korzyści dla pacjentów (m.in. wygodniejsze umawianie badań). 


Twój zakres obowiązków:

  • Wsparcie pracowników Departamentu Komunikacji i Promocji (zwłaszcza osób zajmujących się kreacją i produkcją materiałów info-promo) w zakresie produkcji i postprodukcji materiałów audiofonicznych, animacji i AI generated wideo;

  • Wykonanie i obróbka zdjęć z wydarzeń, w których uczestniczy Centrum e-Zdrowia;

  • Tworzenie treści wideo na potrzeby działań promocyjnych (od pomysłu, przez realizację zdjęć po montaż i postprodukcję materiału);

  • Wsparcie techniczne przy wydarzeniach online i offline;

  • Dbanie o stan techniczny sprzętu;

  • Uczestnictwo w procesach zakupowych dot. Projektu;

  • Konsultacje, briefowanie i odbieranie pracy agencji i domów mediowych.


Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie - preferowane kierunki: montaż, operator, fotografia i pokrewne;

  • Portfolio z realizacjami;

  • Obsługa (na poziomie zaawansowanym) programów: Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects, Adobe Audition, DaVinci Resolve;

  • Znajomość zasad montażu filmowego;

  • Umiejętność obsługi i konserwacji kamer oraz aparatów i osprzętu;

  • Umiejętność samodzielnej realizacji nagrań wideo (wymagana umiejętność ustawienia światła, obsługi mikroportów, ustawienia kamer, umiejętności operatorskich);

  • Znajomość zasad kompozycji obrazu;

  • Umiejętność sprawnego reagowania na dynamicznie zmieniające się warunki podczas realizacji materiałów filmowych;

  • Dyspozycyjność;

  • Rozeznania w trendach i nowych narzędziach wideo oraz mediach społecznościowych;

  • Dbałość o szczegóły, kreatywność i twórcze podejście do pracy;

  • Umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęć do rozwoju własnych kompetencji;

  • Skrupulatność i wysoka terminowość realizacji zadań;

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Wysoka kultury osobistej;

  • Zdolności komunikacyjne;

  • Otwartość, wykazywanie inicjatywy i zdolności organizacyjnych;

  • Prawa jazdy kat. B;

  • Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:

  • Starszy specjalista– wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;

  • Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.


Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:

  • Umiejętność pracy pod presją czasu;

  • Dobra znajomość języka angielskiego;

  • Orientację w bieżących wydarzeniach społecznych i politycznych;

  • Orientację w bieżących trendach technologicznych;

  • Doświadczenie w pracy dla administracji publicznej.

  • Cechy takie jak: sumienność i zaangażowanie.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.


Miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:

  • w postaci elektronicznej:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,

  • poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,

  • przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),

  • za pośrednictwem portalu Rocketjobs

  • w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.


Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315


Termin składania dokumentów:

Do 24 lipca 2025 r.


Inne informacje:

Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.


FKHR.110.124.2025