#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Dyrektor Centrum e-Zdrowia
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Od Specjalisty do Głównego Specjalisty w Wydziale Finansowo-Księgowym
Liczba stanowisk: 2 w wymiarze pełnego etatu
Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.
Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia
Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.
Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie ewidencji księgowej jednostki, w tym wyodrębnionej ewidencji operacji gospodarczych i finansowych, dotyczących m.in. programów/projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków, oraz m.in. w zakresie budżetu zadaniowego, źródeł finansowania i klasyfikacji budżetowej;
- Kontrola dokumentów finansowo – księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
- Monitorowanie poprawności zapisów księgowych w systemie finansowo-księgowym;
- Uczestnictwo przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych;
- Obsługa bankowości elektronicznej NBE i BGK zlecenia;
- Sporządzenie / kompletowanie informacji finansowych na podstawie danych z ewidencji księgowej na potrzeby kierownictwa i instytucji zewnętrznych;
- Przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej na potrzeby kontroli sprawozdawczości oraz przygotowanie dokumentów finansowo-księgowych do przekazania do archiwum zakładowego;
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Pracodawcę wynikających z rodzaju wykonywanej pracy.
Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:
- Znajomość zagadnień i przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej;
- Umiejętność obsługi programów finansowo – księgowych oraz pakietu MS Office, MS Teams;
- Rzetelność i komunikatywność ;
- Umiejętność współpracy oraz dobrej organizacji pracy;
- Terminowość i dobra organizacja pracy;
- Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:
- Główny Specjalista– wykształcenie wyższe i 5 lat doświadczenia zawodowego;
- Starszy Specjalista– wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;
- Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.
Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:
- Umiejętność obsługi systemu obsługi budżetu państwa TREZOR, bankowości elektronicznej NBP;
- Umiejętność pracy z dokumentacją elektroniczną (np. ePUAP, EZD PUW);
- Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.
Miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
- w postaci elektronicznej:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
- poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
- przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),
- za pośrednictwem portalu Rocketjobs
- w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315
Termin składania dokumentów:
Do 27 czerwca 2025 r.
Inne informacje:
Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.
FKHR.110.103.2025