Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym
Nowa
Finanse

Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

MS Office

rachunkowość

finanse

Ms Teams

sprawozdawczość

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie


Dyrektor Centrum e-Zdrowia

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Od Specjalisty do Głównego Specjalisty w Wydziale Finansowo-Księgowym

Liczba stanowisk: 2 w wymiarze pełnego etatu

Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.


Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia

Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.

Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!


Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie ewidencji księgowej jednostki, w tym wyodrębnionej ewidencji operacji gospodarczych i finansowych, dotyczących m.in. programów/projektów współfinansowanych ze środków UE i innych środków, oraz m.in. w zakresie budżetu zadaniowego, źródeł finansowania i klasyfikacji budżetowej;
  • Kontrola dokumentów finansowo – księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
  • Monitorowanie poprawności zapisów księgowych w systemie finansowo-księgowym;
  • Uczestnictwo przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych;
  • Obsługa bankowości elektronicznej NBE i BGK zlecenia;
  • Sporządzenie / kompletowanie informacji finansowych na podstawie danych z ewidencji księgowej na potrzeby kierownictwa i instytucji zewnętrznych;
  • Przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej na potrzeby kontroli sprawozdawczości oraz przygotowanie dokumentów finansowo-księgowych do przekazania do archiwum zakładowego;
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Pracodawcę wynikających z rodzaju wykonywanej pracy.


Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:

  • Znajomość zagadnień i przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej;
  • Umiejętność obsługi programów finansowo – księgowych oraz pakietu MS Office, MS Teams;
  • Rzetelność i komunikatywność ;
  • Umiejętność współpracy oraz dobrej organizacji pracy;
  • Terminowość i dobra organizacja pracy;
  • Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:
  • Główny Specjalista– wykształcenie wyższe i 5 lat doświadczenia zawodowego;
  • Starszy Specjalista– wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;
  • Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.


Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:

  • Umiejętność obsługi systemu obsługi budżetu państwa TREZOR, bankowości elektronicznej NBP;
  • Umiejętność pracy z dokumentacją elektroniczną (np. ePUAP, EZD PUW);
  • Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.


Miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
  • w postaci elektronicznej:
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
  • poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
  • przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),
  • za pośrednictwem portalu Rocketjobs
  • w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.


Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315


Termin składania dokumentów:

Do 27 czerwca 2025 r.


Inne informacje:

Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.


FKHR.110.103.2025