Specjalista w Wydziale Kadr

HR
Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie


Dyrektor Centrum e-Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:

Od Specjalisty do Starszego specjalisty w Wydziale Kadr  

Liczba stanowisk: 2 w wymiarze pełnego etatu (praca hybrydowa)

Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.


Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia

Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.

Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!


Twój zakres obowiązków:

Stanowisko Specjalisty:

  • Kompletowanie dokumentacji na potrzeby projektów;

  • Komunikacji z pracownikami w zakresie kadrowym;

  • Prowadzenie teczek akt osobowych;

  • Przygotowanie dokumentów na potrzeby kontroli;

  • Archiwizacja dokumentów pracowniczych (akta osobowe prowadzone papierowo);

  • Wsparcie pracowników Wydziału Kadr w realizacji bieżących zadań.


    Stanowisko Starszego specjalisty:

  • Obsługa kadrowa, w tym przygotowywanie umów o pracę i przedłużeń zatrudnienia;

  • Sporządzanie sprawozdań (GUS, audyty, kontrole);

  • Rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy;

  • Przygotowywanie baz personelu oraz dokumentacji do wniosków o płatność (Krajowy Plan Odbudowy);

  • Obsługa Programu „Kadry i Płace” w zakresie realizowanych zadań; 

  • Wystawianie skierowań na badania z zakresu medycyny pracy;

  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu.


Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe;

  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;

  • Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej;

  • Znajomość zagadnień i przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych;

  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office: Word, Power Point, MS Teams oraz Excel;

  • Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:

  • Starszy Specjalista – wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;

  • Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego


Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:

  • Umiejętność w opracowywaniu lub opiniowaniu regulaminów wewnętrznych w zakresie zajmowanego stanowiska pracy;

  • Umiejętność kreatywnego myślenia oraz podejście nastawione na rozwiązywanie problemów.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.


Miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:

  • w postaci elektronicznej:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,

  • poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,

  • przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: praca),

  • za pośrednictwem portalu rocketjobs.pl

  • w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.


Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315


Termin składania dokumentów:

Do 28 sierpnia 2025 r.


Inne informacje:

Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.


FKHR.110.151.2025

Wymagane umiejętności

kadry
Płace
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Microsoft Teams
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office Word
Oferta dodana: 29.07.2025
Lokalizacja biura