Specjalista w Wydziale Przygotowania Zamówień

Praca biurowa
Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Dyrektor Centrum e-Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:

od Specjalisty do Głównego specjalisty w Wydziale Przygotowania Zamówień 

Liczba stanowisk: 2 w wymiarze pełnego etatu

Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.


Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia

Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.

Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!


Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z procesem przygotowywania dokumentów związanych z udzielaniem zamówień od chwili identyfikacji potrzeby do momentu złożenia wniosku o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności w zakresie:

  • Ustalania i koordynowania strategii postępowania;

  • Koordynowania procesu ustalenia opisu przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania;

  • Przygotowywanie ostatecznych wersji dokumentów, na podstawie uzyskanych informacji i dokumentów merytorycznych otrzymywanych od komórek merytorycznych;

  • Rozeznania rynku w obszarze objętym przedmiotem zamówienia;

  • Ustalenia wartości szacunkowej zamówienia;

  • Ustalenia trybu udzielenia zamówienia publicznego;

  • Udziału w pracach komisji przetargowej oraz wspierania prac związanych z udzieleniem zamówienia publicznego.

  • Pełnienie wiodącej roli w przygotowywaniu wniosku o udzielenie zamówienia publicznego;

  • Współpraca przy sporządzaniu planu zamówień publicznych;

  • Udział w realizacji bieżących spraw Wydziału Zamówień Publicznych.


Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;

  • Praktyczne doświadczenie w procesie tworzenia dokumentacji zakupowych dla projektów współfinansowanych ze środków UE;

  • Znajomość zasad związanych z udzielaniem zamówień publicznych;

  • Bardzo dobrą znajomość ustawy o prawie zamówień publicznych;

  • Doświadczenie w sporządzaniu planów zamówień i planów postępowań;

  • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań i raportów okresowych;

  • Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).

  • Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:

  • Główny Specjalista – wykształcenie wyższe i 5 lat doświadczenia zawodowego;

  • Starszy Specjalista– wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;

  • Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.


Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:

  • Umiejętność samodzielnego wykonywania zadań;

  • Umiejętność pracy zespołowej;

  • Wysoka kultura osobista.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.


Miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:

  • w postaci elektronicznej:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,

  • poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,

  • przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),

  • za pośrednictwem portalu Rocketjobs

  • w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.


Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315


Termin składania dokumentów:

Do 14 lipca 2025 r.


Inne informacje:

Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.


FKHR.110.127.2025

Wymagane umiejętności

MS Office
dokumentacja
zamówienia
Oferta dodana: 10.07.2025
Lokalizacja biura