Dyrektor Centrum e-Zdrowia
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Od Specjalisty do Głównego Specjalisty w Wydziale Rozliczania Kontraktów i Umów
Liczba stanowisk: 2 w wymiarze pełnego etatu
Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia
Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.
Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie prac związanych z realizacją i rozliczaniem umów w Wydziale m.in. finansowanych w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy, Funduszu Europejskiego dla Rozwoju Społecznego, Krajowego Planu Odbudowy oraz innych źródeł finansowania we współpracy z osobami merytorycznie wskazanymi w umowach do ich realizacji zgodnie z obowiązującą procedurą, w tym monitoringu umów;
- Opisywanie faktur m.in. finansowanych w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy, Funduszu Europejskiego dla Rozwoju Społecznego, Krajowego Planu Odbudowy oraz innych źródeł finansowania zgodnie z ustaloną w Wydziale metodologią podziału kosztów oraz zgodnie z wewnętrznymi procesami;
- Zwalnianie zabezpieczeń należytego wykonania umów i prowadzenie stosownego rejestru na potrzeby Wydziału;
- Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi, weryfikacja i monitorowanie zgodności realizacji zadań z podpisaną umową wykonawczą w zakresie spraw finansowych w szczególności umów finansowanych w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy, Funduszu Europejskiego dla Rozwoju Społecznego, Krajowego Planu Odbudowy oraz innych źródeł;
- Tworzenie i aktualizacja harmonogramów płatności i prognoz wydatków;
- Tworzenie i aktualizacje dokumentacji na potrzeby Wydziału.
Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budżetowania i rozliczania wydatków w sektorze publicznym/rozliczania umów finansowanych z różnych źródeł;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość zagadnień i przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków;
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office: Word, Power Point, MS Teams oraz Excel;
- Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:
- Główny specjalista – wykształcenie wyższe i 5 lat doświadczenia zawodowego;
- Starszy specjalista – wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;
- Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.
Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej;
- Umiejętność pracy zadaniowej i nastawienie na osiąganie celów;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość zagadnień związanych z projektami realizowanymi w zakresie ochrony zdrowia;
- Znajomość obsługi programów Jira i Confluence.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.
Miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
- w postaci elektronicznej:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
- poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
- przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: praca),
- za pośrednictwem portalu justjoinit oraz rocketjobs
- w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315
Termin składania dokumentów:
Do 1 maja 2025 r.
Inne informacje:
Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie