Specjalista w Wydziale Skarg i Wniosków
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista w Wydziale Skarg i Wniosków

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

sporządzanie pism urzędowych

MS Office

obsługa klienta

skargi

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie


Dyrektor Centrum e-Zdrowiaposzukuje kandydatów na stanowisko:

Od Specjalisty do Starszego specjalisty w Wydziale Skarg i Wniosków

Liczba stanowisk: 1 w wymiarze pełnego etatu (umowa na zastępstwo)

Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.


Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia

Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.

Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!


Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa wniosków, pism oraz zgłoszeń kierowanych do Centrum e-Zdrowia;

  • Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi, weryfikacja i monitorowanie postępów prac w zakresie obsługi zgłoszeń oraz wniosków;

  • Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów udostępnianych przez CeZ, wsparcie techniczne oraz organizacyjne, udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi i przyjętymi standardami;

  • Budowanie relacji z interesariuszem oraz dbanie o wizerunek CeZ, w tym komunikacja z pacjentami oraz podmiotami leczniczymi i aptekami w zakresie usług ezdrowia za które odpowiada Centrum e-Zdrowia;

  • Tworzenie ścieżek i procesów wsparcia dla użytkowników systemów e-zdrowia;

  • Współpraca z innymi Departamentami Centrum eZdrowia;

  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Pracodawcę związanych z rodzajem wykonywanej pracy.


Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:

  • Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy pozwalająca na terminową realizację powierzonych zadań;

  • Sprawność w samodzielnym analizowaniu wpływających do instytucji wniosków/skarg;

  • Umiejętność samodzielnego przygotowania stanowiska instytucji na wpływające wnioski/skargi;

  • Biegłość w sporządzaniu pism urzędowych;

  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;

  • Umiejętność współpracy z Klientem;

  • Znajomość i obsługa narzędzi z pakietu MS Office;

  • Wysoka kultura osobista;

  • Umiejętność budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy;

  • Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:

  • Starszy specjalista – wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;

  • Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.


Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:

  • Znajomość obszaru e-zdrowia;

  • Cechy takie jak: sumienność, pracowitość, rzetelność oraz komunikatywność;

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie prawa lub administracji);

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej w obszarach dot. ochrony zdrowia.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.


Miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:

  • w postaci elektronicznej:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,

  • poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,

  • przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: praca),

  • za pośrednictwem portalu rocketjobs.pl

  • w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.


Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315


Termin składania dokumentów:

Do 24 lipca 2025 r.


Inne informacje:

Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.


FKHR.110.123.2025