Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy szukamy pracownika na stanowisko:
KONSULTANT / MŁODSZY KONSULTANT ds. OBSŁUGI KLIENTA
Zakres obowiązków:
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta.
Wykształcenie minimum średnie.
Wysoki poziom empatii, odpowiedzialności i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta diabetologicznego.
Umiejętność pracy przy komputerze.
Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
Pracę hybrydową: tydzień z biura/tydzień zdalnie (dot. po okresie wdrożenia).
Kompleksowe szkolenia wprowadzające w obowiązki – produktowe i medyczne.
Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Prywatną opiekę medyczną.
Dofinansowanie do karty MultiSport.
Spotkania integracyjne.
Rekomendowane oferty