Konsultant / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Konsultant / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

customer service

Wykształcenie średnie

obsługa komputera

Microsoft Office

Mile widziane

branża medyczna

Google Tag Manager

marketing automation

Opis stanowiska

Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.


W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy szukamy pracownika na stanowisko:

KONSULTANT / MŁODSZY KONSULTANT ds. OBSŁUGI KLIENTA


Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.

  • Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.

  • Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.

  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.


Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta.

  • Wykształcenie minimum średnie.

  • Wysoki poziom empatii, odpowiedzialności i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta diabetologicznego.

  • Umiejętność pracy przy komputerze.

  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.


Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.

  • Pracę hybrydową: tydzień z biura/tydzień zdalnie (dot. po okresie wdrożenia).

  • Kompleksowe szkolenia wprowadzające w obowiązki – produktowe i medyczne.

  • Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.

  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

  • Prywatną opiekę medyczną.

  • Dofinansowanie do karty MultiSport.

  • Spotkania integracyjne.