Oferty
Specjalista ds. optymalizacji konwersji
Marketing

Specjalista ds. optymalizacji konwersji

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

e-commerce

CRO

umiejętności analityczne

Proaktywność

optymalizacja konwersji

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Centrum Respo, dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna, poszukuje do swojego zespołu utalentowanego i zaangażowanego specjalisty z zakresu CRO/Optymalizacji konwersji. Jeśli jesteś pasjonatem technologii, entuzjastycznie podchodzisz do pracy w dynamicznym zespole oraz chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań w branży zdrowego odżywiania, to ta oferta jest dla Ciebie!


Jeśli masz wiedzę na temat analizowania, oraz wyciągania wniosków nt. ruchu na stronie oraz projektowania ścieżek użytkownika, a także potrafisz wskazać, co należy zmienić, aby poprawiać UX i optymalizować współczynnik konwersji oraz jaki ma on ma wpływ na sprzedaż online, to właśnie Ciebie szukamy! Na codzień będziesz współpracować z Zespołem Marketingu - szczególnie ze Specjalista ds. Performance Marketing oraz Analitykiem Internetowym. 


W Respo cenimy sobie relacje, dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno kompetencje oczekiwane w danym obszarze, jak i podzielają nasze wartości. Dołączając do nas, będziesz mieć okazję przekonać się na własne oczy, że kluczem do naszego sukcesu są przede wszystkim świetni ludzie.


Jak wygląda rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. optymalizacji konwersji?

1. Test kompetencji (ok.1h)

2. Rozmowa rekrutacyjna online z HR BP (30minut)

3. Rozmowa z przyszłym przełożonym (ok.1h)


Obowiązki:

  • Wdrażanie usprawnień w celu optymalizacji współczynnika konwersji na stronie https://centrumrespo.pl,
  • Analiza oraz optymalizacja punktów styku na ścieżce użytkownika,
  • Przeprowadzanie testów A/B oraz rekomendowanie na ich podstawie zmian na stronie www,
  • Propozycje zmian w ofercie Centrum Respo w celu zwiększenia sprzedaży,
  • Bieżące monitorowanie KPI, analizowanie zachowań użytkowników oraz ich ścieżek zakupowych,
  • Współpraca z analitykiem w celu realizacji testów A/B i interpretacji ich wyników,
  • Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za content na stronie Centrum Respo, newslettery / MA oraz media społecznościowe w celu optymalizacji konwersji.


Wymagania:

  • 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu E-commerce/ CRO/ optymalizacji konwersji, dzięki któremu wniesiesz do naszego zespołu wiedzę i świeże spojrzenie,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, aby odpowiednio interpretować wyniki testów oraz rekomendować rozwiązania wspomagające decyzje biznesowe
  • Proaktywna postawa skupiona na poszukiwaniu rozwiązań mających na celu rozwój analityki w firmie
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacji i współpracy w Zespole
  • Kreatywność i pomysłowość do diagnozy możliwości optymalizacji 


Oferujemy:

  • 20 dni płatnej przerwy w świadczeniu pracy
  • Dzień wolny w urodziny :)
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover
  • Kartę MultiSport
  • Integracje 
  • Darmową usługę Respo 
  • Sprzęt firmowy


Sprawdź podobne oferty pracy

Brand Manager

Nowa
InPost
Warszawa
B2B marketing
e-commerce
branding
Nowa

Grafik-projektant reklamy

Nowa
7 500 - 8 500 pln
Eveline Cosmetics
Piaseczno
Adobe InDesign
Adobe Illustrator
Grafika 3D
Nowa

Email Marketing Specialist

Nowa
6 500 - 9 000 pln
Expert4you
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
SalesManago
HTML
CSS
Nowa

eCommerce Manager

Nowa
10 000 - 15 000 pln
Casbeg
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
LinkedIn Ads
Facebook Ads
Nowa

💥 Specjalista ds. Allegro 💥

Nowa
5 000 - 10 000 pln
Agencja Pirk Spark
Kostrzyn
digital marketing
Allegro Ads
umiejętności analityczne
Nowa