O nas i o ofercie:
Centrum Respo to dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna. Wciąż powiększamy nasz zespół – potrzebujemy ludzi kreatywnych, zmotywowanych do działania, zaangażowanych w to, co robią i chętnych do kreowania rzeczywistości dookoła siebie.
Jako Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za codzienny kontakt telefoniczny z naszymi pacjentami.
W Respo cenimy sobie relacje dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno kompetencje oczekiwane w danym obszarze, ale też podzielają nasze wartości. Dołączając do nas będziesz mieć okazję przekonać się na własne oczy, że kluczem do naszego sukcesu są przede wszystkim świetni ludzie.
Proces rekrutacji będzie składał się z następujących etapów:
1. Wykonanie testu merytorycznego
2. Spotkanie online z HR
3. Spotkanie online z Managerem Teamu Diety
Wymagania
Obowiązki
Oferujemy:
B2B
Umowa zlecenia
Sprawdź podobne oferty pracy