Specjalista ds. Obsługi Klienta
Szukamy osoby komunikatywnej, samodzielnej i technicznie zorientowanej, która będzie wspierać Klientów w codziennej pracy z urządzeniami i systemami sprzedaży, które wdrażamy.
Jeśli potrafisz rozwiązywać problemy, działać zespołowo i chcesz rozwijać się w firmie z nowoczesnym podejściem i startupową atmosferą – dołącz do nas!
Zakres obowiązków:
Koordynowanie procesu sprzedaży i opieki klienta – od pierwszego kontaktu do pełnego uruchomienia
Wsparcie klientów
Analiza potrzeb Klienta i dobór optymalnych rozwiązań
Współpraca z zespołem handlowym i serwisowym
Dbałość o pozytywne relacje z Klientami
Wymagania:
Komunikatywność i umiejętność pracy z Klientem
Samodzielność i dobra organizacja pracy
Komunikatywny język angielski
Prawo jazdy kategorii B
Status studenta (zaocznego) będzie mile widziany
Znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Przyjazne wdrożenie i szkolenia pod opieką doświadczonego zespołu
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia z możliwością rozwoju w strukturze firmy
Elastyczną formę zatrudnienia
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, iPhone, auto służbowe
Wynagrodzenie w formie podstawy oraz systemu premiowego
Pracę stacjonarną w Warszawie w przyjaznym, wspierającym zespole.
Zainteresowany? Napisz do nas - chętnie przedstawimy szczegóły współpracy.
Netto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty