Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

4 500 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
4 500 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

customer service

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukamy osoby komunikatywnej, samodzielnej i technicznie zorientowanej, która będzie wspierać Klientów w codziennej pracy z urządzeniami i systemami sprzedaży, które wdrażamy.

Jeśli potrafisz rozwiązywać problemy, działać zespołowo i chcesz rozwijać się w firmie z nowoczesnym podejściem i startupową atmosferą – dołącz do nas!


Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie procesu sprzedaży i opieki klienta – od pierwszego kontaktu do pełnego uruchomienia

  • Wsparcie klientów

  • Analiza potrzeb Klienta i dobór optymalnych rozwiązań

  • Współpraca z zespołem handlowym i serwisowym

  • Dbałość o pozytywne relacje z Klientami


Wymagania:

  • Komunikatywność i umiejętność pracy z Klientem

  • Samodzielność i dobra organizacja pracy

  • Komunikatywny język angielski

  • Prawo jazdy kategorii B

  • Status studenta (zaocznego) będzie mile widziany

Znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem


Oferujemy:

  • Przyjazne wdrożenie i szkolenia pod opieką doświadczonego zespołu

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia z możliwością rozwoju w strukturze firmy

  • Elastyczną formę zatrudnienia

  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, iPhone, auto służbowe

  • Wynagrodzenie w formie podstawy oraz systemu premiowego

  • Pracę stacjonarną w Warszawie w przyjaznym, wspierającym zespole.


Zainteresowany? Napisz do nas - chętnie przedstawimy szczegóły współpracy.

4 500 - 6 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - Dowolna