Chata Polska to firma rodzinna, z polskim kapitałem, działająca z powodzeniem od 1997 roku. W chwili obecnej mamy 27 sklepów własnych, które systematycznie unowocześniamy. Pracując w naszym sklepie masz wpływ na wyniki i tworzenie standardów pracy. Od lat ważne są dla nas relacje i praca w zespole.
W chwili obecnej szukamy osoby na stanowisko:
Zastępca Kierownika Sklepu
Miejsce pracy: Poznań i okolice
Aplikuj, a zaoferujemy Ci:
- Stabilność zatrudnienia - umowę o pracę,
- Wynagrodzenie zawsze na czas,
- Wdrożenie pod opieką Mentora oraz niezbędne narzędzia pracy,
- Możliwość podejmowania decyzji i samodzielność,
- Realną szansę rozwoju na stanowisko Kierownika Sklepu,
- Udział w remodelingu sklepu,
- Bony na święta,
- Kartę Medicover Sport dla Ciebie i Twoich bliskich,
- Rabatową kartę zakupową do sklepów własnych Chaty Polskiej,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie na życie.
Twoje zadania:
- Zarządzanie zespołem i organizacja pracy na zmianie, w tym sporządzanie grafików czasu pracy,
- Prowadzenie działań mających na celu zwiększenie obrotu,
- Odpowiedzialność za składanie zamówień, odbiór towaru oraz rozłożenie go na półkach, a także przygotowanie ekspozycji sprzedawanego asortymentu.
Oczekujemy od Ciebie:
- Min. 1 rok doświadczenia w branży spożywczej,
- 0,5 roku doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem,
- Umiejętności pracy pod presją czasu, umiejętności ustalania priorytetów, punktualności,
- Otwartości na ludzi, pozytywne nastawienie,
- Umiejętności obsługi komputera (Excel, Word),
- Gotowości do pracy zmianowej,
Dołącz do nas!
Prosimy przesyłać aplikacje z dopiskiem:
,,Zapoznałem się z udzielaną przez MMT Supermarket Sp. z o.o. Sp. k. informacją w sprawie przetwarzania danych osobowych, oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MMT Supermarket Sp. z o.o. Sp. K. danych osobowych zawartych w moim CV i w innych dokumentach dołączonych do CV, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę."