Customer Success Manager / Project Manager
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Manager / Project Manager

Warszawa
8 500 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 500 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B1

B2B marketing

ChatGPT

Asana

customer service

administracja

Slack

zarządzanie projektami

Mile widziane

Wordpress

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Najpierw konkrety:


Stanowisko: Customer Success Manager / Project Manager

Lokalizacja: Pracujemy w pełni zdalnie — bez korporacyjnych procedur, za to z realnym wpływem.

Wymiar czasu: Pełen etat

Wynagrodzenie: 8500 zł netto B2B + premie zależne od wyników



Dołącz do “Chcę Zostać” / “Lead-Me Growth Hub”


Jeśli bliska jest Ci idea prawdziwego partnerstwa z klientem, a zarządzanie projektami masz we krwi — szukamy właśnie Ciebie.


W Chcę Zostać (platforma e-learningowa) oraz Lead-Me Growth Hub (nowa agencja marketingowa, która podbija polską scenę marketingu) tworzymy systemy sprzedażowe dla edukacji i usług high-ticket, pomagając naszym klientom osiągać realne wyniki.


Jeden zespół działający w 2 projektach, które nawzajem się wspierają i napędzają własne marki.


Twój cel? Być przewodnikiem dla naszych klientów: od pierwszych kroków współpracy, przez realizację projektów, aż po skalowanie ich sukcesów.


Twoje zadania:

  • Budowanie długofalowych, partnerskich relacji z klientami.
  • Prowadzenie procesów onboardingu oraz zarządzanie projektami.
  • Wspieranie klientów w osiąganiu ich KPI i celów sprzedażowych.
  • Regularne spotkania 1:1 z klientami oraz proaktywne planowanie dalszych działań.
  • Współpraca z zespołem reklamowym, copywriterskim i technicznym, aby dostarczać jak najlepsze wyniki.
  • Identyfikowanie dodatkowych potrzeb klientów oraz proponowanie rozszerzeń współpracy.
  • Monitorowanie realizacji projektów w narzędziach Asana i Slack.
  • Analiza efektywności kampanii oraz rekomendowanie usprawnień.
  • Tworzenie i optymalizacja materiałów z pomocą AI – wsparcie w budowie treści i dokumentacji dla klientów i zespołu przy użyciu narzędzi AI.
  • Zarządzanie ofertami i treściami na platformie WebToLearn – tworzenie koszyków sprzedażowych, dodawanie nowych kursów, lekcji i materiałów oraz czuwanie nad sprawnym działaniem platformy.
  • Utrzymywanie kontaktu z ekspertami platformy "Chcę Zostać" oraz innych projektów – zbieranie materiałów na potrzeby kampanii i koordynowanie dostarczania treści w wyznaczonych terminach.


Wymagania:

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w Customer Success lub Project Management lub w podobnych rolach.
  • Mile widziane doświadczenie pracy w agencji marketingowej, reklamowej lub software house.
  • Świetne umiejętności komunikacji i budowania relacji.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta B2B, najlepiej w marketingu lub edukacji online.
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi do zarządzania projektami i komunikacji (Asana, Slack, CRM) oraz narzędzi wspierających tworzenie treści i analizę danych (Chat GPT, Canva, Google Sheets)
  • Praktyczna znajomość zasad dobrego marketingu oraz lejków sprzedażowych.
  • Zrozumienie sprzedaży high-ticket i procesów sprzedażowych.
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
  • Proaktywność, odpowiedzialność i nastawienie na wynik.
  • Znajomość podstawowych narzędzi do tworzenia stron landingowych (np. LANDINGi.com, WordPress).
  • Umiejętność tworzenia krótkich materiałów tekstowych (np. opisy kursów, landing page).


Co oferujemy:

  • Pracę w wybitnym zespole, pracującym z najlepszymi ekspertami w kraju.
  • Bezpośredni wpływ na sukces klientów i firmy.
  • Przestrzeń do inicjatywy, testowania i wdrażania swoich pomysłów.
  • Regularne sesje feedbackowe i realne wsparcie w rozwoju kompetencji.
  • Pracę z klientami premium z rynku edukacji i usług high-ticket.
  • Dostęp do wszystkich kursów z platformy “Chcę Zostać”.
  • Integracje, których nie zapomnisz.


Nasze wartości:

  • Orientacja na wyniki klienta: Ich sukces to nasz sukces.
  • Pełna odpowiedzialność: Szukamy rozwiązań, a nie wymówek.
  • Szybkość i skuteczność: Działamy sprawnie, bez utraty jakości.
  • Cenimy inicjatywę: Nie czekamy, działamy.


Nie aplikuj, jeśli:

  • Szukasz spokojnej pracy od-do bez wyzwań.
  • Wolisz czekać na instrukcje zamiast przejmować inicjatywę.
  • Nie odnajdujesz się w dynamicznie zmieniającym się środowisku.


Jak aplikować?

Prześlij nam:

  • swoje CV,
  • krótką odpowiedź (maks. 10 zdań): dlaczego to właśnie Ty jesteś idealną osobą na to stanowisko,
  • opcjonalnie: przykład projektu, w którym prowadziłeś_aś klienta lub koordynowałeś_aś działania zespołu.

📩 Wyślij aplikację na biuro@chcezostac.pl, z tytułem wiadomości: "Aplikacja Customer Success Project Manager".


Jak będzie przebiegał proces rekrutacyjny?

  1. Najpierw dostaniesz kilka pytań które pozwolą nam poznać Twoje dotychczasowe doświadczenie w marketingu (nie ma się czego obawiać, dasz sobie radę!),
  2. Następnie porozmawiasz z właścicielem firmy, który opowie Ci więcej o nas i będzie chciał usłyszeć więcej o Tobie 😎,
  3. Ostatnim etapem jest zwykle dogadanie szczegółów współpracy oraz finalna decyzja o przyjęciu.


Czekamy na Ciebie w Chcę Zostać oraz Lead-Me Growth Hub!


8 500 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Pracownik ds. Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 10 000 PLN/mies.
Alcora Sp. z o.o.
Warszawa
doradztwo
Microsoft Office
Nowa

Osoba od relacji z projektantami (Polska)

Nowa
4 000 - 6 000 PLN/mies.
KIS List
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
empatia
komunikacja interpersonalna
Samodzielność i inicjatywa
Nowa