Clever Frame to producent i dystrybutor modułowych systemów wystawienniczych. Dostarczamy najciekawsze i najnowocześniejsze stoiska na targi, eventy i konferencje, zapewniając przy tym najwyższą jakość i funkcjonalność. Naszą ofertę wyróżniają niestandardowe, opatentowane koncepcje, nad którymi czuwa sztab specjalistów – doświadczonych projektantów, technologów, managerów oraz doradców klienta. Nasza organizacja stawia na rozwój, elastyczność oraz współpracę, co czyni nas dobrym miejscem dla osób, które pragną zdobywać doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności w stabilnym środowisku.
- W Dziale Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiadać za badanie potrzeb Klientów podczas rozmów telefonicznych oraz wizyt na targach, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
- Twoim głównym celem będzie zachęcanie do zapoznania się z naszą ofertą produktową.
- Podczas wyjazdów będziesz nawiązywać nowe kontakty biznesowe, prezentując nasze produkty oraz zostawiając materiały marketingowe na stoiskach targowych.
- W ramach Twoich obowiązków będziesz obsługiwać zarówno małe i średnie firmy, jak i duże, uznane marki.
- Do Twoich zadań będzie również należało budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz rozwijanie współpracy z Klientami poprzez umawianie spotkań dla Przedstawicieli Handlowych i wysyłkę materiałów marketingowych do Klientów.
- Doświadczenie - szukamy osób, które posiadają doświadczenie w kontakcie telefonicznym i obsłudze Klienta np.: w Biurze Obsługi Klienta, windykacji, call center, umawianiu spotkań.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z Klientem Biznesowym.
- Elastyczność i dyspozycyjność - średnio w ciągu miesiąca odbywamy 2 kilkudniowe wyjazdy służbowe na targi, podczas których poznasz Klientów, którzy są liderami w swoich branżach, nawiązać z nimi relacje i wymienić doświadczenia. Jeśli ciągła praca za biurkiem nie jest dla Ciebie to idealnie się składa!
- Umiejętność pracy zespołowej - współpracujemy z ludźmi kreatywnymi i lubiącymi angażować się w różne ciekawe projekty zespołowe, dlatego ważne jest dla nas aby potrafić efektywnie współdziałać z innymi, dzielić się pomysłami i aktywnie uczestniczyć w realizacji wspólnych celów.
- Cenimy również samodzielność i przejmowanie inicjatywy, to Ty decydujesz w jaki sposób zbudujesz relację ze swoimi Klientami.
- W codziennej pracy korzystamy z pakietu Microsoft Office, dlatego oczekujemy, że jego podstawy nie będą dla Ciebie tajemnicą.
- System wynagrodzeń opierający się na podstawie oraz premii, która składa się z 3 parametrów, dzięki czemu masz realny wpływ na swoje wynagrodzenie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku, zaufaniu oraz odpowiedzialnym podejściu do zadań.
- Samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów - stawiamy na kreatywność, autonomię w działaniu oraz możliwość wykorzystywania swoich kompetencji.
- Onboarding prowadzony przez dedykowanego buddy'ego, który będzie Cię wspierał w podróży po organizacji oraz pomoże Ci odnaleźć się w nowym środowisku zawodowym i produktowym.
- Wsparcie merytoryczne oraz szkolenia prowadzone przez dedykowanego Trenera Sprzedaży.
- Możliwość współpracy w formie hybrydowej, po okresie wdrożeniowym ustalisz ze swoim przełożonym zasady współpracy.
- Stabilne wynagrodzenie oparte na umowie o pracę.
- W piątek kończymy szybciej! pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16:30, a w piątki 8-14:00.
- Brak dress code’u.