OnAudience jest częścią grupy Cloud Technologies, jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie!
Dostarczamy dane do targetowania reklamy internetowej, zasilając kampanie największych marek na świecie. Nasze dane służą również do nauki narzędzi wykorzystujących algorytmy AI. Stworzyliśmy autorską chmurę danych, w której przetwarzamy informacje o 5 mld użytkowników z ponad 200 rynków świata. Prowadzimy działalność przede wszystkim w USA i w krajach Europy Zachodniej. Nasze biura są zlokalizowane w Warszawieoraz w Londynie.
Grupa Cloud Technologies jest notowana na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Marketing Specialist, która wesprze nas w rozwijaniu strategii marketingowej i rozwoju marki na rynku międzynarodowym. Jeśli masz doświadczenie w obszarze marketingu B2B, interesuje Cię rynek AdTech i chcesz pracować w dynamicznym, międzynarodowym środowisku – czekamy właśnie na Ciebie!
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Dobra 40
- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej B2B w celu pozyskania nowych klientów oraz budowanie wizerunku OnAudience na arenie międzynarodowej.
- Koordynowanie działań marketingowych (digital, content marketing, SEO, email marketing, social media, strona www).
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży i produktowym w celu dostosowania komunikacji i działań marketingowych do potrzeb klientów.
- Planowanie i tworzenie treści (np. artykuły, raporty, case studies, white papers), które będą wspierać strategię inbound marketingu i generowanie leadów.
- Analiza skuteczności działań marketingowych oraz przygotowywanie raportów i rekomendacji na podstawie wyników.
- Udział w planowaniu eventów branżowych
- Analiza konkurencji oraz monitorowanie trendów rynkowych.
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z marketingiem B2B, doświadczenie w branży technologicznej, AdTech będzie dodatkowym atutem.
- Znajomości narzędzi marketingowych i praktycznej znajomości SEO.
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim, min. poziom C1 (wszystkie działania marketingowe prowadzone są wyłącznie w języku angielskim)
- Analitycznego podejścia do pracy – umiejętności interpretacji danych i przekładania ich na konkretne działania marketingowe.
- Umiejętności pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku oraz zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
- Realny wpływ na środowisko w którym pracujesz.
- Samodzielny wybór metod i sposobów realizacji działania aby uzyskać oczekiwany efekt, przy jednoczesnym wsparciu doświadczonych managerów.
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń w dynamicznej i nowocześnie zarządzanej firmie o płaskiej strukturze.
- Pracę w doświadczonym zespole, który kreuje swobodną atmosferę, sprzyjającą innowacjom i rozwojowi.
- Pracę hybrydową - 4 dni biurowe, 1 zdalny.
- Świetną atmosferę w zespole.
- Spotkania integracyjne i dużo uśmiechu przy wspólnych śniadaniach serwowanych codziennie dla wszystkich Pracowników.
- Benefity: opieka medyczna, karta sportowa.
- Pracę na nowoczesnych narzędziach Apple.