Jako Audience Network (grupa Cloud Technologies S.A.) Specjalizujemy się w realizacji kampanii performance z użyciem danych w celu precyzyjnego targetowania i maksymalizowania liczby konwersji. Jako część grupy Cloud Technologies posiadamy innowacyjne technologie do optymalizacji reklamy internetowej (zarówno dla wydawców jak i reklamodawców), analizy danych, Big Data i personalizacji przekazu.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Junior Marketing Data Scientist
Praca jako Junior Marketing Data Scientist równa się z:
- Data mining przy użyciu najnowocześniejszych metod,
- Przetwarzanie oraz weryfikacja integralności danych wykorzystywanych do analizy biznesowej,
- Poszerzanie danych firmy o zewnętrzne źródła (3rd party data),
- Przygotowywanie analiz ad hoc na potrzeby klienta lub klienta wewnętrznego
Wymagania:
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do wizualizacji danych D3.js, GGplot, itp,
- Dobra umiejętność posługiwania się statystyką, np. Dystrybucja, testowanie statystyczne, regresja itp.
- Doświadczenie i zrozumienie technik uczenia maszynowego i algorytmów, takich jak k-NN, Naive Bayes, SVM, Forests, itp.
- Doświadczenie w stosowaniu wspólnych narzędzi do nauki danych, takich jak Pandas, scikit-learn, NumPy, R, MatLab, itp.
- Zainteresowanie tematyką Big Data
Oferujemy:
- Szansę rozwoju zawodowego w ustabilizowanej i nieustannie rozwijającej się agencji,
- udział w innowacyjnych projektach,
- Pracę w sympatycznym, inspirującym i doświadczonym zespole
- Pracę zarówno nad wewnętrznym jak i zewnętrznym kliencie,
- Biuro w samym centrum Warszawy,
- Opiekę medyczną i możliwość skorzystania z programu MultiSport,