Opis firmy
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
- Doradzanie i reprezentacja właściciela w zakresie wynajmu powierzchni handlowych;
- Doradzanie i reprezentacja marek i sieci handlowych w zakresie pozyskania i wynajmu powierzchni handlowych z focusem na highstreet oraz projekty wielofunkcyjne;
- Doradzanie przy budowaniu strategii ekspansji, tworzenia nowych koncepcji sieci handlowych oraz prowadzenie negocjacji w zakresie optymalizacji kosztów umów najmu;
- Uczestniczenie w projektach międzydziałowych oraz międzynarodowych;
- Aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i kwantyfikowanie potencjału nowego biznesu;
- Uczestniczenie w prezentacjach usług oraz przetargach;
- Proponowanie i tworzenie nowych inicjatyw i rozwiązań w obszarze organizacji, biznesu, w tym w zakresie budowania wartości dla klientów;
- Współpraca i budowanie relacji biznesowych z właścicielami nieruchomości komercyjnych oraz z najemcami;
- Monitorowanie rynku i utrzymanie bieżącej wiedzy na temat sektora oraz jego uczestników.
Nasze oczekiwania:
- Przynajmniej 3 lata doświadczenia w pracy w sektorze usług B2B poparte sukcesami, sektor handlowy preferowany;
- Doświadczenie w zakresie przeprowadzonych transakcji handlowych w nieruchomościach m.in. typu high street, PRS oraz lokalach znajdujących się w parterach budynków biurowych;
- Znajomość runku i umiejętność identyfikowania potencjalnych okazji transakcyjnych w zakresie rynku nieruchomości komercyjnych negocjacje – umiejętność skutecznego negocjowania warunków wynajmu nieruchomości;
- Umiejętności interpersonalne – doskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolność nawiązywania i utrzymania relacji biznesowych;
- Odwaga i dynamika w działaniu;
- Silna determinacja i zdolność do działania z własnej inicjatywy;
- Samodzielność w działaniu oraz zdolność do podejmowania inicjatyw;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
- Gotowość na rozwój umiejętności w zakresie nowoczesnych narzędzi biznesu w oparciu o nowoczesne technologie.
Dołącz do nas, jeśli chcesz rozwijać swoją karierę w dynamicznym środowisku nieruchomości komercyjnych, a Twoje umiejętności i pasja przyczynią się do osiągnięcia sukcesu zarówno dla Ciebie, jak i dla naszej firmy.
To oferujemy:
- Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023;
- Elastyczny model pracy (praca hybrydowa);
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej oraz platformy benefitowej;
- Pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji.