Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Twój zakres obowiązków
- Wystawianie faktur;
- Sporządzanie zestawień i rozliczeń;
- Analiza realizacji budżetów operacyjnych i marketingowych;
- Przygotowywanie kalkulacji zabezpieczeń umów najmu;
- Kalkulacja waloryzacji stawek czynszu;
- Ścisła współpraca z działami księgowości klientów;
- Przygotowywanie raportów finansowych dla klientów oraz na potrzeby działu;
- Sporządzanie dokumentacji finansowej dla Działu Zarządzania Nieruchomościami;
- Współpraca z zespołem windykacji w zakresie należności i zabezpieczeń najemców.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (mile widziane uzyskane na kierunkach ekonomicznych);
- Rok doświadczenia w pracy w finansach;
- Znajomość procesu wystawiania faktur;
- Znajomość języka angielskiego na dobrym poziomie (w mowie i w piśmie);
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela;
- Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność;
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów i szukanie rozwiązań;
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.
Te umiejętności zwiększą Twoje szanse:
- Tworzenie analiz, wizualizacji, raportów i dashboard'ów dla różnych linii biznesowych w Colliers;
- Projektowanie i wdrażanie automatyzacji w procesach biznesowych i analitycznych;
- Znajomość PowerBI.
To oferujemy:
- Pracę w jednym z najlepszych zespołów zarządzających nieruchomościami;
- Elastyczny model pracy (praca hybrydowa);
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej oraz platformy benefitowej;
- Jasno określone ścieżki rozwoju oraz bogaty program szkoleń;
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy;
- Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023;
- Pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji.