Specjalista ds. Social Mediów
Do naszego zespołu marketingu poszukujemy samodzielnego Specjalistę ds. Social Mediów, który będzie realizował efektywną komunikację w mediach społecznościowych organizacji.
Czym się będziesz zajmować?
- opracowywaniem komunikacji w social mediach Columbus w Polsce oraz we współpracy także w Czechach, Słowacji i Ukrainie,
- tworzeniem harmonogramów publikacji,
- planowaniem, pisaniem i redagowaniem contentu do mediów społecznościowych zgodnie z założonymi celami: Facebook, Linkedin, YouTube, Instagram, X, TikTok,
- bieżącą obsługą kanałów społecznościowych,
- koordynowaniem nagrań wideo,
- raportowaniem i analizą podstawowych wskaźników marketingowych i wyciąganiem z nich wniosków,
- analizą działań branży w social mediach,
- budowaniem zaangażowania na profilach marki,
- partnerstwami i współpracą z innymi markami, w tym z klientami biznesowymi Columbus w zakresie social mediów,
- aktualizacją wizytówki firmy w Google.
Z kim będziesz współpracować?
- z grafikami i zespołem contentu przy opracowywaniu copy i treści wizualnych,
- z Biurem Obsługi Klienta i działem Realizacji przy contencie dotyczącym klientów,
- z zespołem Performance przy realizacji kampanii efektywnościowych i promowaniu kluczowych treści,
- z PR-em w zakresie promowania kluczowych wydarzeń w Grupie Kapitałowej oraz promowaniu ekspertów spółki w mediach,
- z całym zespołem marketingu, ekspertami z organizacji i z zewnętrzną ekipą wideo np. przy realizacji krótszych i dłuższych form wideo (zarówno serie wideo na YT, jak i rolki i relacje).
Zgłoś się do nas jeśli:
- posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- tworząc treści, wiesz jak dopasować je do odpowiedniej grupy odbiorczej,
- jesteś osobą odpowiedzialną i samodzielnie potrafisz planować swoje obowiązki,
- cechuje Cię proaktywność, wychodzisz z inicjatywą i lubisz testować nowe rozwiązania.,
- masz umiejętność tworzenia angażujących treści,
- potrafisz współpracować w grupie przy bardziej złożonych projektach,
- masz umiejętności copywriterskie, a język polski nie ma przed Tobą tajemnic,
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym umożliwiającym kontakt z zagranicznymi spółkami,
- umiesz współpracować w zespole i wiesz, że to nie takie oczywiste,
- potrafisz argumentować w oparciu o wiedzę i doświadczenie,
- śledzisz trendy w mediach społecznościowych i stale zgłębiasz swoją profesjonalną wiedzę.
Mile widziane, choć nie wymagane, jeśli:
- znasz dobrze narzędzia reklamowe w social mediach (nie wymagamy żebyś realizował/a samodzielnie kampanie płatne, ale dobrze jeśli znasz mechanizmy ich działania),
- nie przeraża Cię branża techniczna i technologiczna,
- znasz dodatkowo inny język, np. czeski, słowacki, ukraiński,
- wykorzystujesz w pracy takie narzędzia jak Asana czy ClickUp,
- skończyłeś studia związane z ochroną środowiska lub OZE,
- ucieszysz się na myśl, że będziesz na co dzień promował/a zieloną energię i niezależność energetyczną w Polsce i regionie.
Co oferujemy?
- formę współpracy zgodną z Twoimi potrzebami - umowa o pracę lub B2B,
- wsparcie zgranego i przyjaznego zespołu marketingu,
- dużą niezależność w realizowaniu własnych inicjatyw,
- realny wpływ na komunikację marki zarówno w centrali w Polsce, jak i poza granicami,
- pracę stacjonarną w wygodnym biurze przy Jasnogórskiej 9,
- możliwość skorzystania z oferty opieki medycznej oraz karty Multisport.