W Comarch już od kilkunastu lat dostarczamy szeroki zakres usług informatycznych zaprojektowanych z myślą o potrzebach naszych klientów. W naszym portolio usług ICT znajdziesz m.in. zarządzanie infrastrukturą IT, usługi data center, serwis desk, monitoring sieci czy zarządzanie bezpieczeństwem IT.
W zespole Service Desk codziennie jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami - obsługujemy zgłoszenia mailowe i telefoniczne, zapewniając najwyższą jakość obsługi naszych systemów. Do rekrutacji na stanowisko Specjalisty wsparcia IT zapraszamy osoby z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego, które chcą zdobyć doświadczenie w międzynarodowych projektach w branży IT.
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (minimum poziom C1), pozwalająca na swobodną komunikację z klientem
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
- Praktyczna znajomość obsługi komputera i systemów operacyjnych Windows
- Podstawowa wiedza techniczna z zakresu IT
- Komunikatywność, łatwość formułowania myśli oraz dobra dykcja
- Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów zagranicznych
- Obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych w języku niemieckim
- Rejestracja zgłoszeń w systemie IT Service Management
- Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży automotive zgodnie z międzynarodowymi standardami
- Indywidualny plan szkoleń oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking