Commoditech Sp z o.o. świadczy usługi informatyczne na terenie Polski i Europy Zachodniej. Wspieramy naszych klientów w zakresie doradztwa, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą, integracji i utrzymania systemów. Zwiększamy zespół - poszukujemy dynamicznych i ambitnych osób.
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży B2B
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne bądź techniczne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej dobrym
- Umiejętność nawiązywania relacji i negocjacji z Klientami wysokiego szczebla zarządzania
- Kreatywność oraz determinacja w osiąganiu założonych celów
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i profesjonalizm w działaniu
- Otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywania kontaktów
- Wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług B2B
- Mile widziana samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży
Twój zakres obowiązków
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji, sprzedawanie usług outsourcingu IT, projektów w zakresie budowania aplikacji, wsparcia programistycznego
- Rozwój biznesu poprzez sprzedaż usług i tworzenie kompleksowych rozwiązań dla Klientów
- Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
Oferujemy
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, comiesięczny bonus z wypracowanego zysku
- Możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów dla liderów z sektora telekomunikacyjnego, ubezpieczeniowego, bankowo-finansowego i innych
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Elastyczną formę zatrudnienia
- Doskonałą atmosferę pracy
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy zdalnej
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.