Customer Success Manager/-ka
Obsługa klienta

Customer Success Manager/-ka

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

dobra organizacja pracy

komunikatywność

język angielski

praca w grupie

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W Compani zorganizujemy Ci przestrzeń i narzędzia do rozwoju na ścieżce kariery, a Ty zapewnisz drogę do sukcesu naszym klientom 🙌🏻


Poszukujemy osoby, która potrafi pracować z klientami B2B, chce rozwijać się w branży eventowej, łączy myślenie analityczne z kreatywnym i interesuje się tajnikami procesów zakupowych oraz Customer Journey.


Oferujemy współpracę w 25-osobowym zespole specjalistów, którzy są wymiataczami w swoich obszarach. Działamy w dynamicznie rosnącym biznesie - w pięknej, ale niełatwej branży kreatywnej. Jeżeli Cię to nie przeraża, a ekscytuje - zapraszamy dalej :)


🌍 Wrocław, Wielka 67


💡 Zakres obowiązków

  • bieżąca, dynamiczna i pozytywna komunikacja z interesariuszami (klientami, sponsorami, uczestnikami wydarzeń),
  • samodzielne rozwiązywanie prostych i powtarzalnych problemów interesariuszy,
  • rozwiązywanie złożonych problemów interesariuszy przy współpracy ze specjalistami ds. sprzedaży, marketingu, produkcji czy back-office,
  • obsługa skrzynek odbiorczych (chat, mail, social media) oraz telefonu biurowego,
  • systematyczna budowa procesu customer experience oraz bazy wiedzy (np. FAQ, snippety, tutoriale),
  • ścisła współpraca z zespołem sprzedaży, marketingu, produkcji i back-office,
  • zarządzanie narzędziami: freshdesk, GetResponse, Woodpecker, Pipedrive,
  • tworzenie raportów z działań.


📞 Etapy rekrutacji

  1. wysyłka CV
  2. rozmowa rekrutacyjna
  3. case study (opcjonalnie)
  4. spotkanie z zespołem
  5. spotkanie z zarządem


✅ Wymagania

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (Support Specialist, Customer Success Specialist, Customer Service Specialist),
  • znajomość kultury pracy z klientem B2B,
  • umiejętność aktywnego słuchania i zorientowanie na rozwiązywanie problemów,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • kreatywność zorientowana na efektywność,
  • bardzo dobra znajomość j.polskiego i j. angielskiego (m.in. b2)
  • nauczymy: specyfiki pracy w branży
  • nauczymy: specyfiki naszych produktów i usługi,
  • nauczymy: specyfiki procesów zakupowych w korporacjach i MŚP
  • nauczymy: wewnętrznych praktyk CRM


🎯 Oferujemy

  • Wynagrodzenie. Stałe, proporcjonalne do umiejętności i doświadczenia. Zmienne, proporcjonalne do uzyskiwanych wyników (np. prowizje, premie, cykliczne bonusy).
  • Unikalne środowisko pracy. Kreatywna branża, projekty o różnorodnej charakterystyce (wydarzenia sportowe, rozrywkowe, merytoryczne), współpraca z rozpoznawalnymi markami, praca z klientem biznesowym, w rosnącej organizacji, w genialnym zespole i z najlepszymi partnerami.
  • W standardowym dniu w Compani pracujesz 6,5h dziennie. Nie wierzysz, że jest to możliwe w branży eventowej? Sprawdź.
  • Nowoczesną kulturę współpracy. Pracę kreatywną, ale opartą na danych. Współpracę, gdzie liczy się 100% szczery feedback. Kulturę wzajemnego wsparcia i zrównoważonego doskonalenia się.
  • Elastyczny tryb pracy. Masz możliwość z pracy z biura, z domu, z kawiarni, etc. Potrzebujesz załatwić prywatę lub marzy Ci się workation? Jeżeli dowozisz swoje zadania – nie ma problemu.
  • Benefity. Dobieramy je słuchając potrzeb zespołu. Aktualnie to prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie NNW, Multisport, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy i zakupu okularów.
  • Nietuzinkowy zespół. Compani to genialni ludzie. Kreatywni, zorganizowani, kompetentni, ambitni, zaangażowani, pomocni, z wielkim serduchem i rzadko spotykaną energią.
  • Rozwój. Organizujemy szkolenia, warsztaty i korzystamy z niezależnego consultingu. Inspirujemy się doświadczeniami, case studies, czy artykułami. Dołączając otrzymujesz własny budżet do wykorzystania na samorozwój.
  • Wspólny czas. Budujemy trwałe i prawdziwe relacje. Współdzielimy pasje i zainteresowania. Integrowanie się prawdopodobnie mamy wpisane w DNA.
  • Wellbeing. Kładziemy nacisk na zachowanie równowagi. Intensywne okresy realizacji równoważymy przez odpoczynek, skrócony czas pracy, integrację. Prowadzimy wewnętrzny program motywujący do aktywności fizycznej, równowagi psychicznej i zdrowego odżywiania.


➡️ Opis firmy

Projektujemy i realizujemy wydarzenia. Łączymy efektowność i efektywność, abstrakcję i konkret, kreatywność i biznes. W formule live i digital.


Compani to nie-agencja eventowa. Prowadzimy event house, gdzie w sposób zwinny zarządzamy kreatywnymi projektami. Generujemy nieskończoną ilość twórczych rozwiązań, zorientowanych na efektywne osiągnięcie celów. Rocznie obsługujemy blisko 1000 firm w ramach wydarzeń biletowanych oraz ponad 50 przy eventach enterprise.


Compani (z ang. company – firma, przedsiębiorstwo; z pol. kompani – partnerzy, towarzysze wspólnych przedsięwzięć). Biznes to praca z ludźmi i dla ludzi. Tworzymy niepodrabialne relacje z klientami, z uczestnikami eventów, z partnerami oraz w zespole. Kładziemy nacisk na klarowną strategię, efektywne procesy, transparentną komunikację i szczery feedback. Nie zapominamy o równowadze, elastyczności i dbaniu o wellbeing.


Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi partnerami, dostawcami i podwykonawcami.


Stacjonujemy we Wrocławiu, a projekty realizujemy dla firm z całej Polski.


Abstrakcyjne pomysły przekuwamy w konkretne działania. Mierzymy sukces eventu konkretnymi wskaźnikami, m.in. wzrostem sprzedaży, zwiększeniem ilości leadów, poprawą retencji, optymalizacją kosztów, podniesieniem poziomu zaangażowania, sentymentu do marki/pracodawcy, etc. Zero bullshit, w eventach efektywność jest równie ważna, co efektowność.


Wyróżnia nas szczególne skupienie na experience uczestnika. Potrafimy w engagement. Założenia less waste event traktujemy jako obowiązek, a nie opcję.