PR Account executive
Jesteśmy agencją PR i PA działającą na rynku od 2013 roku. Pracujemy dla największych polskich i międzynarodowych firm oraz towarzystw naukowych. Nasza wiedza oparta jest na ponad 20 letnim doświadczeniu w komunikacji. Jesteśmy członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations oraz współpracujemy z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations.
Opracowujemy strategie PR i PA, budujemy programy edukacyjne, zajmujemy się relacjami z dziennikarzami i interesariuszami ochrony zdrowia. Z sukcesami zarządzamy sytuacjami kryzysowymi. Specjalizujemy się w obsłudze Klientów z sektora farmaceutycznego i medycznego.
Wśród naszych klientów są: Abbvie, AstraZeneca, Bosch, Carlsberg, Fresenius Kabi, Pfizer, Roche, Novartis, Sanofi, NanoGroup, Humaneva Group, MSD Polska, Food Care, Polskie Towarzystwo Okulistyczne, Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Polskie Towarzystwo Pediatryczne, Towarzystwo Chirurgów Polskich, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Funduszy Unijnych, Klinika Instytut Oka, Klinika Free Forever, Fundacja Orlen.
Poszukujemy osoby na stanowisko Account Executive do realizacji działań PR dla klientów z branży farmaceutycznej.
Nasze wymagania:
co najmniej 2 lata doświadczenia w branży PR
mile widziane doświadczenie w pracy po stronie agencji
dobra znajomość języka angielskiego
znajomość mediów i dziennikarzy
lekkie pióro
komunikatywność
łatwość nawiązywania kontaktu z otoczeniem i umiejętność pracy w zespole
chęć rozwoju w realizacji projektów dla klientów farmaceutycznych
zainteresowanie tematyką zdrowotną oraz nowymi technologiami
bardzo dobra organizacja czasu pracy i proaktywność
dokładność, rzetelność, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności komunikacyjne
kreatywność i zapał do pracy
sprawne posługiwanie się programami z pakietu MS Office.
Zakres obowiązków:
bieżąca realizacja projektów z obszaru Healthcare PR i PA
przygotowywanie informacji prasowych i innych tekstów na potrzeby realizowanych projektów
zaangażowanie w prowadzenie wybranych kanałów social media
współpraca z mediami
tworzenie i aktualizacja baz danych
organizacja konferencji, debat i wydarzeń specjalnych
zaangażowanie w procesy przetargowe – udział w tworzeniu ofert dla potencjalnych klientów.
research i przygotowywanie raportów, zestawień i analiz.
Gwarantowane:
uczestnictwo w ciekawych projektach realizowanych na rzecz międzynarodowych klientów
możliwość rozwoju zawodowego
możliwość realizacji autorskich pomysłów
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, zakresu powierzonych obowiązków i odpowiedzialności;
system premiowy;
praca hybrydowa i elastyczne godziny pracy;
inicjatywy integracyjne.
PR Account executive
PR Account executive