Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim - Topowa firma e-commerce
Plac Brama Portowa 1, Szczecin
Concentrix CVG International
Twój zakres obowiązków
Wejdź w rolę kluczowego ogniwa między nami a naszymi klientami.🔗
Twoje maile nie tylko dostarczą odpowiedzi, ale i rozwiązania, zamieniając niejasności w klarowność.📧
Dzięki nowoczesnym narzędziom i skarbnicy wiedzy wewnętrznej będziesz mógł rozwiązywać zapytania klientów i dbać o bezpieczeństwo ich danych.
Wyobraź sobie, jak zgrabnie zarządzasz zwrotami pieniędzy💸, z finezją nawigując po zawiłym świecie RODO, tworząc odpowiedzi pełne profesjonalizmu i empatii.
Nasze wymagania
Mówisz językiem naszych klientów - dosłownie i w przenośni.
Ze znajomością polskiego i angielskiego łączysz światy i sprawiasz, że skomplikowane idee stają się proste jak bułka z masłem.
Twój logiczny umysł to pogromca problemów, zamieniający je w ścieżki do celu.
Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami. 🧘♂️
Szybki/a i dokładny/a, tańczysz po klawiaturze z prędkością 150 znaków na minutę.⌨️
Gotowy/a na pełnoetatową przygodę.
To oferujemy
Możesz wybrać pomiędzy umową o pracę a umową zlecenie.
Ciekawe szkolenia.
Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy! 🍕
Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
Odkrywaj niekończące się możliwości z naszą Akademią 🎓 i Uniwersytetem CNX
Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele
W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.