Customer Success Specialist
Foksal, Warszawa
Scanye
Sztuczna inteligencja do księgowości szuka żywej inteligencji do pomagania klientom!
Automatyzujemy to, czego nikt nie lubi: papierkową robotę! Scanye to inteligentne oprogramowanie z technologią OCR do przetwarzania dokumentów, łączy KSeF z programami księgowymi i automatyzuje obieg faktur. Jesteśmy platformą all-in-one, która łączy przedsiębiorców z ich biurami rachunkowymi, umożliwiając im współpracę w jednym miejscu, zapewniamy kompleksowe zarządzanie księgowością. Efekt? Przedsiębiorcy i księgowi mają więcej czasu na to, co naprawdę ważne.
Rośniemy szybko – w 2023 roku Scanye zajęło 37. miejsce w rankingu Deloitte Technology Fast 50 w Europie Środkowej. Aby utrzymać tempo, szukamy osób, które z pasją pomogą naszym klientom wykorzystać pełen potencjał Scanye - nie tylko poprzez wsparcie, ale też prowadzenie angażujących szkoleń wdrożeniowych.
Kogo szukamy?
Szukamy kogoś, kto uwielbia pomagać innym odkrywać nowe możliwości! Jeśli potrafisz tłumaczyć skomplikowane rzeczy w prosty sposób, czujesz się swobodnie prowadząc szkolenia (nawet zdalnie) i daje Ci energię towarzyszenie klientom w ich rozwoju - Scanye to miejsce dla Ciebie. Liczy się komunikatywność, empatia i pasja do pokazywania, jak technologia może ułatwiać pracę!
Jakich cech szukamy?
Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych
Umiejętności sprzedażowych z darem przekonywania
Proaktywności, obowiązkowości i skrupulatności
Szybkiego uczenia się i przekładania wiedzy na praktykę
Pewności siebie, cierpliwości i umiejętności budowania relacji
Dobrej organizacji czasu i efektywności
Umiejętności pracy samodzielnej jak i w zespole
Zainteresowania nowymi technologiami, automatyzacją i AI
Biegłej znajomości języka polskiego
Doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub sprzedaży mile widziane
Główne obowiązki
W okresie Twojego wdrożenia:
Poznasz Scanye od środka - nauczymy Cię wszystkiego o systemie i integracjach z programami księgowymi.
Na tej bazie zaczniesz prowadzić procesy wdrożeniowe naszych klientów - pokażesz im, jak efektywnie korzystać ze Scanye i jak zintegrować się z ich programem księgowym.
Rozpoczniesz zdalne wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów z platformą.
Po okresie wdrożenia:
Kompleksowa obsługa użytkowników - telefon, czat, email - odpowiadanie na pytania księgowych i przedsiębiorców
Prowadzenie Klientów przez proces wdrożenia Scanye w biurze rachunkowych i współpracę z przedsiębiorcami przez platformę
Rozbudowywanie wiedzy o integracjach Scanye z programami księgowymi
Tworzenie instrukcji i materiałów pomocniczych w oparciu o najczęstsze pytania klientów
Optymalizacja odpowiedzi generowanych przez wewnętrzne narzędzia AI
Raportowanie liderowi zaobserwowanych problemów i propozycji usprawnień
Rozpoznawanie potrzeb klientów i cross selling nowych funkcji i produktów Scanye
Oferujemy
W okresie szkolenia 4 700 - 6 000 zł brutto, a po okresie wdrożenia wynagradzamy rozwój zgodnie z Twoją ścieżką rozwoju, oferujemy premie i atrakcyjne bonusy.
Dostępność: 40h w tygodniu, w godzinach 9:00-17:00
Co jeszcze?
Zgrany zespół i znakomitą atmosferę (work hard, play hard)
Duży wpływ na firmę i możliwość wdrażania własnych pomysłów
Pracę stacjonarną/hybrydową/zdalną, czyli w wygodnej formule do ustalenia
Biuro przy ul. Foksal z 150 metrowym tarasem i niesamowitym widokiem na warszawski skyline (@Dach Towarzyski)
Multisport
Pakiet medyczny
Owoce, pyszną kawę i integracje
Wsparcie na każdym kroku!
Proces rekrutacji
I Etap - Prześlij Twoją kandydaturę!
II Etap - Na początek dostaniesz krótkie zadania. Potraktuj je jak pierwszą próbę sił - pokaż nam, co potrafisz!
III Etap - Jeśli Twoje zadania nas przekonają, zaprosimy Cię na rozmowę z naszym Leaderem Customer Success, gdzie sprawdzimy czy “nadajemy na tych samych falach”
IV Etap - Jeśli wspólnie dojdziemy do wniosku, że Scanye to idealne miejsce dla Ciebie, zaprosimy Cię na rozmowę z naszym CEO.
V Etap - Czyli moment na ostateczne „tak” – z obu stron!
Jak się pracuje w Scanye?
Poznaj opinie pracowników Działu Customer Support, z którymi spotkasz się pracując w Scanye
Borys: “Praca w Scanye to przede wszystkim możliwość osobistego i zawodowego rozwoju. Lubię moment, gdy po szkoleniu widzę, że klient z entuzjazmem mówi: ‘czemu ja wcześniej tego nie używałem?!’. To satysfakcja, która napędza mnie każdego dnia.
Sylwia “Wyobraź sobie, że nagle poniedziałki stają się przyjemne właśnie dlatego, że zaczyna się tydzień pracy -> Tak właśnie jest w Scanye!”
Szukamy ambitnych, energicznych i przedsiębiorczych osób, które pomogą nam zbudować globalną firmę i uwolnić świat od papierkowej roboty.
Customer Success Specialist
Customer Success Specialist
Foksal, Warszawa
Scanye