Customer Success Specialist

4 700 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
4 700 - 6 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

Obsługa klienta

Foksal, Warszawa

Scanye

Pełny etat
UZ, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
4 700 - 6 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
4 700 - 6 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

customer service

Znajomość języków

Polski: C2

Mile widziane

Chargebee
Google Workspace
HubSpot
sprzedaż B2B
branża księgowa

Opis stanowiska

Sztuczna inteligencja do księgowości szuka żywej inteligencji do pomagania klientom!

Automatyzujemy to, czego nikt nie lubi: papierkową robotę! Scanye to inteligentne oprogramowanie z technologią OCR do przetwarzania dokumentów, łączy KSeF z programami księgowymi i automatyzuje obieg faktur. Jesteśmy platformą all-in-one, która łączy przedsiębiorców z ich biurami rachunkowymi, umożliwiając im współpracę w jednym miejscu, zapewniamy kompleksowe zarządzanie księgowością. Efekt? Przedsiębiorcy i księgowi mają więcej czasu na to, co naprawdę ważne.

Rośniemy szybko – w 2023 roku Scanye zajęło 37. miejsce w rankingu Deloitte Technology Fast 50 w Europie Środkowej. Aby utrzymać tempo, szukamy osób, które z pasją pomogą naszym klientom wykorzystać pełen potencjał Scanye - nie tylko poprzez wsparcie, ale też prowadzenie angażujących szkoleń wdrożeniowych.


Kogo szukamy?

Szukamy kogoś, kto uwielbia pomagać innym odkrywać nowe możliwości! Jeśli potrafisz tłumaczyć skomplikowane rzeczy w prosty sposób, czujesz się swobodnie prowadząc szkolenia (nawet zdalnie) i daje Ci energię towarzyszenie klientom w ich rozwoju - Scanye to miejsce dla Ciebie. Liczy się komunikatywność, empatia i pasja do pokazywania, jak technologia może ułatwiać pracę!


Jakich cech szukamy?

  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych

  • Umiejętności sprzedażowych z darem przekonywania

  • Proaktywności, obowiązkowości i skrupulatności

  • Szybkiego uczenia się i przekładania wiedzy na praktykę

  • Pewności siebie, cierpliwości i umiejętności budowania relacji

  • Dobrej organizacji czasu i efektywności

  • Umiejętności pracy samodzielnej jak i w zespole

  • Zainteresowania nowymi technologiami, automatyzacją i AI

  • Biegłej znajomości języka polskiego

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub sprzedaży mile widziane


Główne obowiązki

W okresie Twojego wdrożenia:

  • Poznasz Scanye od środka - nauczymy Cię wszystkiego o systemie i integracjach z programami księgowymi.

  • Na tej bazie zaczniesz prowadzić procesy wdrożeniowe naszych klientów - pokażesz im, jak efektywnie korzystać ze Scanye i jak zintegrować się z ich programem księgowym.

  • Rozpoczniesz zdalne wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów z platformą.


Po okresie wdrożenia:

  • Kompleksowa obsługa użytkowników - telefon, czat, email - odpowiadanie na pytania księgowych i przedsiębiorców

  • Prowadzenie Klientów przez proces wdrożenia Scanye w biurze rachunkowych i współpracę z przedsiębiorcami przez platformę

  • Rozbudowywanie wiedzy o integracjach Scanye z programami księgowymi

  • Tworzenie instrukcji i materiałów pomocniczych w oparciu o najczęstsze pytania klientów

  • Optymalizacja odpowiedzi generowanych przez wewnętrzne narzędzia AI

  • Raportowanie liderowi zaobserwowanych problemów i propozycji usprawnień

  • Rozpoznawanie potrzeb klientów i cross selling nowych funkcji i produktów Scanye


Oferujemy

W okresie szkolenia 4 700 - 6 000 zł brutto, a po okresie wdrożenia wynagradzamy rozwój zgodnie z Twoją ścieżką rozwoju, oferujemy premie i atrakcyjne bonusy.

Dostępność: 40h w tygodniu, w godzinach 9:00-17:00


Co jeszcze?

  • Zgrany zespół i znakomitą atmosferę (work hard, play hard)

  • Duży wpływ na firmę i możliwość wdrażania własnych pomysłów

  • Pracę stacjonarną/hybrydową/zdalną, czyli w wygodnej formule do ustalenia

  • Biuro przy ul. Foksal z 150 metrowym tarasem i niesamowitym widokiem na warszawski skyline (@Dach Towarzyski)

  • Multisport

  • Pakiet medyczny

  • Owoce, pyszną kawę i integracje

  • Wsparcie na każdym kroku!


Proces rekrutacji

I Etap - Prześlij Twoją kandydaturę!

II Etap - Na początek dostaniesz krótkie zadania. Potraktuj je jak pierwszą próbę sił - pokaż nam, co potrafisz!

III Etap - Jeśli Twoje zadania nas przekonają, zaprosimy Cię na rozmowę z naszym Leaderem Customer Success, gdzie sprawdzimy czy “nadajemy na tych samych falach”

IV Etap - Jeśli wspólnie dojdziemy do wniosku, że Scanye to idealne miejsce dla Ciebie, zaprosimy Cię na rozmowę z naszym CEO.

V Etap - Czyli moment na ostateczne „tak” – z obu stron!


Jak się pracuje w Scanye?

Poznaj opinie pracowników Działu Customer Support, z którymi spotkasz się pracując w Scanye

Borys: “Praca w Scanye to przede wszystkim możliwość osobistego i zawodowego rozwoju. Lubię moment, gdy po szkoleniu widzę, że klient z entuzjazmem mówi: ‘czemu ja wcześniej tego nie używałem?!’. To satysfakcja, która napędza mnie każdego dnia.

Sylwia “Wyobraź sobie, że nagle poniedziałki stają się przyjemne właśnie dlatego, że zaczyna się tydzień pracy -> Tak właśnie jest w Scanye!”

Szukamy ambitnych, energicznych i przedsiębiorczych osób, które pomogą nam zbudować globalną firmę i uwolnić świat od papierkowej roboty.

Wymagane umiejętności

customer service

Znajomość języków

Polski: C2

Mile widziane

Chargebee
Google Workspace
HubSpot
sprzedaż B2B
branża księgowa
Oferta dodana: 13.10.2025
Lokalizacja biura

Customer Success Specialist

4 700 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikuj na ofertę pracy

Customer Success Specialist

Foksal, Warszawa

Scanye

4 700 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
4 700 - 6 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Scanye Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 87 (dalej jako "administrator"). Masz p... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca