Aleja Solidarności, Warszawa +4 Lokalizacje
Concentrix CVG International
Twój zakres obowiązków:
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu,
Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów,
Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania tytoniu,
Wspieranie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb,
Aktywna sprzedaż urządzeń, wkładów i innych produktów.
Nasze wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - C1,
Umiejętności komunikacyjne oraz zorientowanie na potrzeby klienta,
Sprawne posługiwanie się komputerem,
Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
Doświadczenie w sprzedaży lub umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych,
Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z systemami CRM.
To oferujemy:
Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 PLN brutto,
Premię do 950 PLN za jakość pracy oraz realizację celów oraz dodatkową premię za każde sprzedane urządzenie,
Pracę w 100% zdalną z każdego miejsca w Polsce,
Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenie produktowe - nie musisz znać branży tytoniowej - wszystkiego Cię nauczymy,
Pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie)
W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.