Specjalista(-ka) ds. obsługi klienta z językiem serbskim
aleja Solidarności 171, Warszawa
Concentrix CVG International
Twoje obowiązki:
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe;
Wspieranie w zakresie informacji o produktach i rozwiązywanie problemów technicznych;
Inicjowanie i zarządzanie procesami napraw urządzeń Xiaomi;
Przestrzeganie szczegółowych wytycznych projektu i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
Wspieranie celów zespołu i tworzenie pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Nasze wymagania:
✅Znajomość języka serbskiego - poziom C1 i angielskiego - poziom B1;
✅Dyspozycyjność do podjęcia pracy od 8 grudnia;
✅Podstawowa znajomość obsługi komputera (środowisko Windows);
✅Umiejętności rozwiązywania problemów i komunikacji;
✅Zdolność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
Opcjonalnie:
✅Znajomość języka polskiego - poziom B1.
Co oferujemy:
💵Wynagrodzenie: 7500 zł + premia za wyniki;
🏠Model hybrydowy: pierwszy miesiąc w biurze, następnie praca hybrydowa (50% w biurze, 50% zdalnie);
🧑🏫 Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
ℹ️ Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Pizza Days! 🍕
📈 Możliwość rozwoju poprzez sesje coachingowe i rozwijające umiejętności;
🤝 Wspierająca atmosfera w zespole.
Specjalista(-ka) ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Specjalista(-ka) ds. obsługi klienta z językiem serbskim
aleja Solidarności 171, Warszawa
Concentrix CVG International