Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Concentrix CVG International

Concentrix CVG International

W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

customer service

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna


Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, reprezentowanie z profesjonalizmem i entuzjazmem.

Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.

Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.

Bycie na bieżąco z najnowszymi ofertami, zasadami i usługami w celu zapewnienia klientom dokładnych i aktualnych informacji.

Okazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.

Wykorzystywanie wiedzy z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.


Wymagania:


1+ lat doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.

Silne umiejętności komunikacyjne, minimum C1 w języku polskim.

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum B2 do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.

Podekscytowanie możliwością przyczynienia się do dalszego sukcesu i rozwoju w sektorze motoryzacyjnym.

Umiejętność zachowania opanowania, taktu i koncentracji na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.

Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.

Doskonałych umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywnego, zorientowanego na rozwiązania sposobu myślenia.

Zamiłowanie do ciągłego uczenia się i dostosowywania do nowych technologii i procesów.


Oferujemy:


 Wsparcie w branży motoryzacynej, uznanej marki w branży motoryzacyjnej, znanej z zaangażowania w jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.

Praca z centrum Katowic.

Kompleksowy pakiet świadczeń, w tym system benefitów (MyBenefit), prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.

Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę.

W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.

Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.

Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.

Rozwijaj swoją karierę, przyczyniając się do budowania przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.


Rekomendowane oferty

Sales & Customer Support for France

Nowa
5 500 - 6 300 PLN/mies.
Vasco Electronics
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
francuski
Nowa