Oferty
Koordynator Działu Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Koordynator Działu Obsługi Klienta

Warszawa
7 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 500 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

raportowanie

rekrutacja

Mile widziane

Microsoft Office Excel

Google Sheets

CRM

Opis stanowiska

Firma ConnectPro poszukuje ambitnej osoby na stanowisko Koordynatora Działu Obsługi Klienta. Jeśli masz długoletnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta i nie możesz doczekać się wewnętrznego awansu- odezwij się do nas! Spróbujemy wykorzystać Twój potencjał!


Twój zakres obowiązków


  • Budowanie zespołu: Inspirowanie, motywowanie i wspieranie zespołu konsultantów w codziennej pracy.
  • Ocena jakości obsługi: Tworzenie standardów oceny pracy konsultantów, w tym kart oceny rozmów, oraz monitorowanie ich wdrożenia w praktyce.
  • Standaryzacja pracy: Opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klienta oraz dbanie o ich przestrzeganie przez zespół.
  • Analiza wyników: Regularne analizowanie efektywności pracy zespołu i podejmowanie działań usprawniających.
  • Organizacja codziennej pracy, zarządzanie grafikami.
  • Rekrutacja i prowadzenie szkoleń.


Nasze wymagania


  • Minimum roczne doświadczenie w kierowaniu Działem Obsługi Klienta (jeśli masz kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. obsługi Klienta i czujesz, że stać Cię na więcej- wyślij swoje CV, na pewno je rozpatrzymy)
  • Umiejętność zarządzania zespołem i budowania relacji opartych na zaufaniu.
  • Znajomość narzędzi CRM, Excel, Google Sheets,
  • Umiejętność tworzenia systemów oceny pracy konsultantów i analizy rozmów.
  • Wysoce rozwinięte zdolności analityczne oraz organizacyjne.
  • Nastawienie na ciągłe doskonalenie procesów i podnoszenie standardów obsługi.


To oferujemy


  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznej firmie z możliwością rozwoju
  • Praca w stałych godzinach od 9 do 17.
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i realny wpływ na działanie działu.
  • Umowa zlecenie/kontrakt B2B - możesz zdecydować, który rodzaj umowy będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni.
  • Szkolenia wspierające Twój rozwój zawodowy.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
7 000 - 9 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

6 500 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Customer Success Specialist

Nowa
4 900 - 5 300 PLN
Dietly.pl
Gdańsk
B2B
komunikatywność
obsługa klienta
Nowa

IT Customer Success Specialist (język niemiecki)

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
Nowa

Head of Customer Support

Nowa
zondacrypto
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
język polski
Leadership
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (Hungarian)

Nowa
AirHelp
Warszawa
English language (C1)
Hungarian (C1)
customer support
Nowa

Remote Business Development | Lead Generation & Cold Calling | High Commissions!

Nowa
9 574 - 14 569 PLN
Forscope a.s
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
lead generation
Sales Prospecting
B2B
Nowa