Digital Analyst
Nowa
BI & Data

Digital Analyst

7 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
7 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

SQL

Google Analytics

BigQuery

Microsoft Power BI

Looker Studio

Opis stanowiska

Chcesz wrzucić swoją karierę analityczną na wyższy bieg? Masz już doświadczenie w pracy z Google Analytics? Korzystasz z Google Tag Managera i Looker Studio i BigQuery, ale czujesz, że nie wykorzystujesz pełnego potencjału tych narzędzi? 

Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko:


Digital Analyst

Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która już od 12 lat specjalizuje się wyłącznie w analityce internetowej

i wykorzystaniu danych online. Jesteśmy jednym z trzech w Polsce Certyfikowanych Resellerów Google Analytics 360. Pracujemy dla największych serwisów w Polsce. Coraz więcej projektów realizujemy za granicą. Jesteśmy czołowym partnerem Google w zakresie Measurement. 


Obecnie poszukujemy wsparcia zespołu w zakresie kolejnych projektów analitycznych, które startują w najbliższych miesiącach. 

Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie. Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze (czujesz, że od pewnego czasu stoisz w miejscu)? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Google Analytics to tylko część Twoim obowiązków, a chcesz się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie! 


Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?

W skrócie Twoje obowiązki będą zawierały się w następującym zakresie:

  1. Mapowanie potrzeb biznesowych Klientów pod kątem zbierania i analizy danych online;
  2. Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów), a także innych narzędzi SaaS służących do gromadzenia danych o ruchu na stronie (m. in. Adobe Analytics, Piwik PRO);
  3. Planowanie śledzenia zachowania użytkowników na różnych etapach jego ścieżek w serwisie;
  4. Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju śledzenia i monitoringu w infrastrukturze Google (m. in. Google Analytics, Google Tag Manager, Big Query;)
  5. Wdrożenia śledzenia dla systemów marketingowych (Google Ads, Meta Ads, Bing, LinekdIn, DV360 etc.); 
  6. Komunikacja z IT w zakresie implementacji śledzenia dla witryn internetowych i aplikacji;
  7. Integrację danych z wielu źródeł z wykorzystaniem Pythona i hurtowni danych (głównie BigQuery);
  8. Automatyzację systemów raportowych z wykorzystaniem rozwiązań BI (np. Looker Studio, Power BI);
  9. Przeprowadzenie zaawansowanych analiz (GA, Excel, R, BigQuery) w celu odpowiedzi na pytania biznesowe (patrz punkt nr 1);
  10. Kontrola i ewaluacja zmian w produktach / kampaniach wprowadzanych na podstawie wcześniejszych rekomendacji (patrz punkt nr 8);
  11. Bieżąca komunikacja z Klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej.


Nasze oczekiwania

Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera


Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • Znajomość podstaw digital marketingu;
  • Zamiłowanie do nowych technologii i poszukiwania nowych rozwiązań z jej wykorzystaniem;
  • Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera;
  • Znajomość Google BigQuery, a w szczególności pracy na danych z wykorzystaniem SQL na poziomie śreniozaawansowanym;
  • Praktyczna znajomość Looker Studio lub innego narzędzia BI do wizualizacji danych;
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
  • Umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami w czasie;
  • Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności;
  • Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript.


Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:

  • Znajomość R;
  • Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google;
  • Doświadczenie we wdrożeniach analityki aplikacji;
  • Doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych procesów CRO - od wyłapania wąskich gardeł, przez rekomendacje optymalizacyjne po przeprowadzanie testów A/B;
  • Szczegółową znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja);
  • Znajomość branży ecommerce;
  • Doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem.


Jaką osobą musisz być?

Szukamy osób, które chcą się rozwijać i lubią dowozić. Wychodzimy z założenia, że dzięki pasji wszelkie rzeczy merytoryczne szybko można “nadrobić”. 


Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji:
  • Wynagrodzenie B2B: w przedziale 7.000 – 14.000 zł netto 
  • Wynagrodzenie UoP: w przedziale 6000 – 12.000 zł brutto;
  • Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce;
  • Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i hipotezy ich rozwiązania;
  • Udział w innowacyjnych projektach Google z zakresu Measurement;
  • Dostęp do bazy szkoleń z zakresu CRO, analityki digitalowej czy pracy w hurtowniach danych;
  • Sprzęt Apple do pracy;
  • Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej)  albo w 100% zdalnie;
  • Regularne (1-2 w kwartale) spotkania w siedzibie w Warszawie połączone ze wspólnymi szkoleniami i/lub integracją;
  • Bezpłatną opiekę medyczną Medicover  oraz kartę Multisport.


Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?

Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - napisz maila na dolaczdo@conversion.pl


Jak zostać częścią naszego zespołu?

Jest to bardzo proste. Wystarczy, że na adres mailowy dolaczdo@conversion.pl wyślesz swoje CV. Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i zaprosimy Cię na rozmowę. Oprócz pierwszej rozmowy czekają Cię jeszcze 2 etapy – zadanie praktyczne oraz druga rozmowa z członkiem zespołu. Po niej przedstawimy Ci propozycję pracy i jeżeli wszystko pójdzie ok – zaczniesz tworzyć z nami najlepszy zespół analityczny w Polsce.


Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?

TY = ekspert


Stawiamy duży nacisk na rozwój nie tylko Klienta, ale przede wszystkim Twój. Dzięki licznym inicjatywom rozwoju kompetencji Twoja kariera analityczna razem z nami szybko wejdzie na bardzo wysoki poziom. 


Pracujesz z największymi

Duże firmy, to duże wyzwania. Możliwość stawiania im czoła i rozwiązywania ich wspólnie daje ogromną satysfakcję.


Masz merytoryczne wsparcie zespołu

Jeżeli masz wyzwanie – nie jesteś sam. Nasz zespół ma unikalną wiedzę na rynku i możesz być pewny, że nie będziesz za każdym razem wyważał otwartych drzwi.


Pracujesz skąd chcesz

Chcesz pracować z widokiem na morze? A może preferujesz góry. Nie ma problemu – u nas może pracować skąd chcesz. Jeżeli jesteś z Warszawy, to w każdy wtorek widzimy się w biurze w Wilanowie. Zapraszamy!



7 000 - 14 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

6 000 - 12 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP