Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
📌 Miejsce pracy: Katowice
Twoje obowiązki:
- Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailową),
- Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozwiązania problemu,
- Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi,
- Koordynacja przepływu informacji pomiędzy oddziałami Grupy.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisko – minimum 2 lata, mile widziane doświadczenie w branży turystycznej,
- Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym w mowie i piśmie,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
- Komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów,
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
- Gotowość do pracy zmianowej, 6 dni w tygodniu
Mile widziana znajomość drugiego języka obcego: hiszpański, grecki, rosyjski
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich
- Prywatna opieka medyczna
- Dobrowolne ubezpieczenie Warta
- Karta lunchowa - 330 zł/msc
- Platforma MyBenefit lub karta Multisport
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych