Młodszy Specjalista ds. Rezerwacji
Nowa
Turystyka

Młodszy Specjalista ds. Rezerwacji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Coral Travel Poland

Coral Travel Poland

Coral Travel Poland rozpoczęło działalność na polskim rynku w 1999 roku, początkowo funkcjonując pod nazwą Wezyr Holidays. Szybko zdobyliśmy popularność jako touroperator oferujący głównie wakacje w Turcji. Obecnie oferujemy szeroki wachlarz kierunków, takich jak Turcja, Grecja, Egipt, Bułgaria, Hiszpania, Tunezja, a także bardziej egzotyczne miejsca jak Malediwy czy Meksyk. Obsługujemy klientów z trzynastu polskich lotnisk i wciąż dynamicznie się rozwijamy. W ostatnich latach Coral Travel Poland umacnia swoją pozycję na rynku, stając się jednym z czołowych touroperatorów w kraju.

Wymagane umiejętności

angielski B2

obsługa klienta

branża turystyczna

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii,

Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Szukamy Młodszego specjalisty ds. rezerwacji, który/a dołączy do naszego zespołu i wesprze dział rezerwacji. Jeśli jesteś osobą otwartą, która łatwo nawiązuje kontakty oraz potrafi efektywnie zaplanować swoje działania, to stanowisko jest dla Ciebie.


Do Twoich obowiązków należeć będzie:

1. Wysyłanie rezerwacji do kontrahentów w systemie rezerwacyjnym.

2. Bezpośrednia obsługa rezerwacji internetowych oraz współpraca z agentami i kontrahentami

w sprawach związanych z modyfikacjami, anulacjami lub specjalnymi życzeniami dotyczącymi rezerwacji.

3. Ręczne wprowadzanie standardowych rezerwacji do systemu rezerwacyjnego

4. Monitorowanie statusu rezerwacji i reagowanie na wszelkie problemy z potwierdzeniem rezerwacji.

5. Kontakt z agentami w zakresie rezerwacji

6. Współpraca z innymi działami biura (np. działem obsługi klienta) w celu rozwiązywania problemów lub reklamacji zgłoszonych przez agentów, lub klientów.


Nasze wymagania:

• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

• Wykształcenie min średnie

• Swobodna komunikacja w języku angielskim

• Swoboda w obsłudze pakietu Ms Office (Word, Excel)

• Łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość na ludzi i elastyczność w myśleniu

• Mile widziana znajomość programów rezerwacyjny



Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

• Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich

• Prywatna opieka medyczna

• Dobrowolne ubezpieczenie Warta

• Karta lunchowa - 450 zł/msc

• Bezpłatna podróż poślubna

• Platforma MyBenefit/karta Multisport

• Dofinansowanie do okularów korekcyjnych

• Welcome Packi :)