Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Coral Travel Poland

Coral Travel Poland

Coral Travel Poland rozpoczęło działalność na polskim rynku w 1999 roku, początkowo funkcjonując pod nazwą Wezyr Holidays. Szybko zdobyliśmy popularność jako touroperator oferujący głównie wakacje w Turcji. Obecnie oferujemy szeroki wachlarz kierunków, takich jak Turcja, Grecja, Egipt, Bułgaria, Hiszpania, Tunezja, a także bardziej egzotyczne miejsca jak Malediwy czy Meksyk. Obsługujemy klientów z trzynastu polskich lotnisk i wciąż dynamicznie się rozwijamy. W ostatnich latach Coral Travel Poland umacnia swoją pozycję na rynku, stając się jednym z czołowych touroperatorów w kraju.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

wsparcie techniczne

wsparcie sprzedaży

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz do krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.


Do Twoich obowiązków będzie należeć m.in.:

  • Świadczenie wsparcia technicznego dla agencji sprzedaży, biur własnych, klientów oraz pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
  • Kompleksowa obsługa mailowa, telefoniczna, online agencji sprzedaży, biur własnych oraz klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie.
  • Prezentacja oferty i usług CTP agencjom sprzedaży, wyjaśnianie zagadnień związanych z obowiązującymi promocjami, niezbędnymi dokumentami, ofertami i rezerwacją klienta.
  • Kalkulacja zmian w rezerwacjach dla agentów i biur własnych.
  • Obsługa programu lojalnościowego- weryfikacja nadawania kart stałego klienta oraz wsparcie techniczne przy problemach z uzyskaniem numeru karty.
  • Stałe uaktualnianie wiedzy o ofercie i produktach firmy.
  • Przekazywanie przełożonemu informacji zwrotnej w zakresie codziennej pracy, oraz raportowanie podejmowanych działań.


Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w telefonicznej lub w branży turystycznej,
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów z Klientem,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Rozwinięte umiejętności analityczne, a także zarządzania czasem pracy,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (także wybrane weekendy),
  • Podstawowa wiedza geograficzna i popularnych kierunkach wakacyjnych,
  • Gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych do popularnych destynacji turystycznych.


Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Szkolenia produktowe i wyjazdowe,
  • Zmianowy system pracy,
  • Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Dobrowolne ubezpieczenie Warta,
  • Karta lunchowa - 450 zł/msc,
  • Bezpłatna podróż poślubna,
  • Platforma MyBenefit lub karta Multisport,
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
  • Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów,
  • Welcome Pack ;)


Rekomendowane oferty

Polish-English Travel Customer Service in support of Booking.com

Nowa
TTEC
Kraków
customer service
język polski
Polish
Nowa