Jeśli:
A ponadto:
...to być może jesteś osobą, której szukamy!
Rośniemy bowiem w bardzo szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która stanie się rzecznikiem naszych klientów, czyli będzie dbać o ich doskonałe doświadczenia, prowadząc Dział Obsługi Klienta w Coraz Lepszej Firmie oraz współpracując z zarządem jako partner w kluczowych dyskusjach.
Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. Towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…
Paweł Królak, założyciel i prezes zarządu Grupy Coraz Lepsza Firma S.A., swoją pierwszą firmę (księgarnię internetową) założył, gdy był jeszcze na studiach. Miał wtedy zaledwie 300 zł w kieszeni, a mimo to w ciągu kilku lat doprowadził ją do poziomu lidera swojego rynku.
Coraz Lepszą Firmę, wartą dzisiaj ponad 50 milionów złotych, również zbudował od zera w ciągu zaledwie kilku lat, w dodatku na rynku, na którym wszyscy mówili, że to niewykonalne. Dziś obsługujemy ponad 17 tys. klientów, zatrudniamy ponad 80 osób i bardzo szybko rośniemy dalej.
Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik w badaniu satysfakcji pracowników wynoszący 96%! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj, a opinie naszych Klientów możesz przeczytać na tej stronie.
Właściciele firm to prawdopodobniej najbardziej zapracowani ludzie na świecie. Jesteśmy autentycznie dumni, że możemy ich wspierać w rozwoju i wiemy, że przedsiębiorcy, którzy wdrażają to, czego uczymy, osiągają niesamowite rezultaty.
My po prostu bardzo lubimy naszych Klientów i chcemy o nich jak najlepiej dbać :)
Dlatego w naszej codziennej pracy stawiamy przede wszystkim na szczerą, ludzką i prostą komunikację. Komunikację, w której nie stawiamy między sobą murów, ale szukamy najprostszej i najkrótszej drogi do porozumienia.
Chcemy, żeby przedsiębiorca, który do nas przychodzi i dzieli się z nami swoimi wyzwaniami, spotykał po drugiej stronie człowieka gotowego mu pomóc.
Tylko tyle i aż tyle.
Wiemy, że przedsiębiorcy należą do najbardziej zajętych ludzi na świecie. Dlatego naszym głównym celem jest to, żeby wspierać ich działania. Żeby razem z nimi świętować sukcesy i pomagać w trudniejszych momentach.
Żeby rozwój ich firm był dla nich osiągalny i żeby nic nie stało im na drodze do wdrażania wiedzy, którą od nas otrzymują.
Chcemy wspierać ich tak, żeby osiągali założone przez siebie cele. Żeby budowali coraz lepsze miejsca pracy i oferowali swoim Klientom coraz lepsze produkty i usługi. A dzięki temu, po prostu zmieniali świat wokół siebie :)
Przeczytaj, co o pracy w Coraz Lepszej Firmie pisze Maria Kardyś, aktualny Lider zespołu obsługi klienta:
Kiedy przychodziłam do Coraz Lepszej Firmy, miałam już doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta. Miałam też w sobie dużo wkurzenia i niezgody na to, jak traktuje się Klientów w innych firmach - podskórnie czułam, że to nie musi tak wyglądać :)
Że dodzwonienie się do Działu Obsługi to nie musi być dramat, że zgłoszone problemy można rozwiązywać skutecznie, a profesjonalizm nie oznacza kija w… :)
Dlatego miałam dużą potrzebę, żeby to zmieniać i budować inną, lepszą obsługę.
Przyszłam do CLF-u z pomysłami, dużą potrzebą wpływu i ogromną chęcią pracy z ludźmi. Przyszłam też z dużą ciekawością, jak wygląda w praktyce rola Coraz Lepszego Lidera.
I teraz już wiem.
Że rola lidera w CLF-ie nie polega na mikrozarządzaniu, nieustannym sprawdzaniu ludzi i patrzeniu, czy klikają w każdej sekundzie w komputer :) Nie polega też na przygotowywaniu miliona raportów, których nikt nie czyta i spędzania całych dni na spotkaniach, z których nic nie wynika. Nie polega też na chodzeniu za ludźmi i mówieniu im tylko, co robią źle.
A co w zamian? Co w praktyce oznacza bycie liderem obsługi w CLF?
To, że każdego dnia mogę pracować z ludźmi, którzy są na maksa zaangażowani i razem ze mną chcą budować ten Dział i służyć Klientom.
To, że mogę wspierać swoich ludzi w rozwijaniu ich mocnych stron i odkrywaniu ich talentów, które potem wykorzystają w pracy z Klientami.
To, że wspólnie możemy każdego dnia wymyślać i realizować pomysły na nowe rzeczy i usprawnienia, po to, żeby lepiej działać i lepiej pomagać Klientom.
A pracujemy z absolutnie wyjątkowymi Klientami.
Bo dla nas nasi Klienci to nie “współprace B2B” ani “Szanowni Państwo”. Dla nas to Pan Tomasz, Pani Magda, Pan Daniel - przedsiębiorcy, którzy mają swoje wyjątkowe historie. Ludzie, których chcemy wspierać w ich dążeniu do rozwijania firm.
Mam ogromny przywilej, że mogę pracować z takim Zespołem i z takimi Klientami :)
Niedawno usłyszałam od jednej z osób z mojego Zespołu, że niedziela już nie oznacza dla niej stresu przed pracą i bólu brzucha. Bo wie, że w poniedziałek przyjdzie do miejsca, w którym dobrze się czuje i będzie robić to, co lubi :)
I myślę, że to najlepiej podsumowuje, jak to jest być Coraz Lepszym Liderem.
Uczucie, że mogę mieć wpływ i budować bezpieczne i fajne środowisko, w którym ludziom naprawdę będzie się chciało działać, jest najfajniejsze na świecie :)
Często mówi się, że rola lidera albo managera polega na tym, że trzeba się z ludźmi użerać, pilnować i kontrolować ich aż do bólu. Że to pusta władza i bezmyślne wykonywanie poleceń zarządu, z którymi się nie zgadzasz.
My robimy to inaczej.
Dla nas Twój głos jest ważny. Ważne jest to, kim jesteś i to, co myślisz. Dlatego gdy jesteś liderem w Coraz Lepszej Firmie, masz realny wpływ na ludzi, z którymi pracujesz i na to, w którym kierunku rozwija się cała firma.
Dlaczego tak jest?
Często mówimy, że u nas jedyną stałą jest zmiana i właśnie dlatego każdy dzień będzie przynosił Ci nowe wyzwania, które sprawią, że Ty także będziesz stawał się Coraz Lepszy. W Coraz Lepszej Firmie zarządzamy ludźmi w zupełnie inny sposób (tak bardzo inny niż prawdopodobnie wszystko, czego doświadczyłeś dotychczas!), żebyś nie tylko był skutecznym managerem, ale ale także rozwijającym siebie i innych przywódcą. I z ogromną przyjemnością będziemy Ci na tej drodze towarzyszyć.
Bo razem chcemy tworzyć coś ważnego…
Na czym w praktyce polega ten inny sposób zarządzania ludźmi?
I. Przede wszystkim będziesz rzecznikiem naszych klientów i w tej roli będziesz wspierać zarząd w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii obsługi klienta i rozwoju produktów Coraz Lepszej Firmy.
II. Pod swoimi skrzydłami będziesz miał/a kilkuosobowy dział obsługi klienta, którym będziesz zarządzał/a.
III. Będziesz odpowiedzialny/a za rozwijanie całego obszaru customer success, czyli dbania o to, żeby nasi klienci wdrażali przekazywaną przez nas wiedzę oraz skutecznie korzystali z naszych produktów i usług. Twój dział będzie odpowiedzialny za:
UWAGA: Jeśli w tej chwili pojawiły się w Twojej głowie wątpliwości, to uspokajamy – jako Dział Obsługi:
IV. Kolejny kluczowy obszar odpowiedzialności to budowanie i utrzymywanie relacji z klientami (customer service). Zadaniem Twojego zespołu będzie:
V. Będziesz odpowiedzialny/a za budowanie i zarządzanie społecznością Coraz Lepszych Przedsiębiorców (community management). Twoim zadaniem będzie angażowanie użytkowników, tworzenie przyjaznej atmosfery, w której członkowie społeczności będą czuli się swobodnie, dzieląc się swoimi myślami, doświadczeniami i pytaniami.
VI. Będziesz blisko współpracować z zespołami marketingu i sprzedaży, aby zapewnić klientom spójne doświadczenie w kontakcie z Coraz Lepszą Firmą.
Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, wyślij nam swoje CV w formacie PDF i odpowiedz na pytania w formularzu aplikacyjnym.
UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!
B2B
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy